Runningback Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Som tittelen sier, så får jeg ikke installert MSN, eller Windows Live 9.0, har også prøvd versjon 8.5. Men ingenting fungerer. Hva bør jeg gjøre? Endret 15. januar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Ok, problem er løst. Var pga min trådløse Netgear router. Fant en fin guide her http://msn-errors.blogspot.com/2007/06/can...-messenger.html Edit: Glem det Endret 15. januar 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Svarte, får fortsatt ikke installert Windows Live messenger 9 Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Var borti et lignende problem i forrige uke, med en PC som kjører Windows XP med SP2. Her løste vi problemet med å først installere Windows Installer 4.5, og deretter installasjonsprogrammet for Live Messenger. Nettsiden jeg linker til har forskjellige utgaver av Windows Installer, så pass på å velge den som er laget for det operativsystemet du har på maskinen. Kan selvfølgelig ikke garantere at dette løser problemet, men å prøve skader ikke Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Var borti et lignende problem i forrige uke, med en PC som kjører Windows XP med SP2. Her løste vi problemet med å først installere Windows Installer 4.5, og deretter installasjonsprogrammet for Live Messenger. Nettsiden jeg linker til har forskjellige utgaver av Windows Installer, så pass på å velge den som er laget for det operativsystemet du har på maskinen. Kan selvfølgelig ikke garantere at dette løser problemet, men å prøve skader ikke takk, skal prøve Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Satan, fungerer ikke nei. Får forskjellige feilkoder hver gang. Btw har windows vista. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Har endelig fått instalert msn, men får ikke logga på, forskjellige feilkoder her også. noen som vet hva som skal gjøres? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Så klart, da er det fikset. Føler meg sånn passe dum nå, var årstallet som var feil, sto 16.01.2008 istede for 2009 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå