Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg pedofil? Hva burde jeg gjøre?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tror jeg vi sier takk til dere :p

 

Hvis trådstarter oppfatter dette som et virkelig problem, og mer eller mindre BARE tenner på yngre jenter, ulovlig unge jenter, så vil jeg også foreslå at det er en sak for psykologen.

 

Det er VELDIG mange hebefile - det er rett og slett evolusjonært. Det er samfunnet som har bestemt en nedre aldersgrense på 16 år - og det har ingenting med biologien å gjøre. De fleste variasjonene er pre-programmert. Men hvis du har et manisk forhold til, og kun klarer, å fantasere om unge jenter, så har du et problem.

 

Pedofili derimot, sex med barn som ikke er kjønnsmodne, blir ganske annerledes, og blir alltid betraktet som en sykdom.

 

Uansett skal du ikke la deg fordømmes - bare hold det under kontroll, og oppsøk hjelp. Jeg er heterofil, men jeg voldtar ikke damer av den grunn. Og det er også forskjellen på en pedofil, og en pedofil overgriper. Eller altså en hebefil. Jeg vil egentlig tro at de fleste menn er "hebefile i noen grad", men at dette er noe vi slår ifra oss ettersom vi eldes. Når vi er 13-14 år gamle er jo vi stormkåte på 13-14 år gamle jenter, fordi de også er kjønnsmodne. Så plutselig når vi er over lavalder er det automatisk ikke aktuelt lenger, og det funker for de fleste, men ikke alle.

Lenke til kommentar

Senest i går var jeg på besøk hos en kompis, søstera hans hadde besøk av en venninde, jeg kommenterte at hun var ganske så pen. Kompisen min, mora og faren hans lo høyt og sa at hun var 12 år gammel.

 

For meg så det ut som hun var ihvertfall 16, det er ikke normalt når 12 år gamle jenter har både meloner og former som en 16-åring

 

Men slik har det nå blitt

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Senest i går var jeg på besøk hos en kompis, søstera hans hadde besøk av en venninde, jeg kommenterte at hun var ganske så pen. Kompisen min, mora og faren hans lo høyt og sa at hun var 12 år gammel.

 

For meg så det ut som hun var ihvertfall 16, det er ikke normalt når 12 år gamle jenter har både meloner og former som en 16-åring

 

Men slik har det nå blitt

akkurat det jeg mener, hva skjer?

Lenke til kommentar
Senest i går var jeg på besøk hos en kompis, søstera hans hadde besøk av en venninde, jeg kommenterte at hun var ganske så pen. Kompisen min, mora og faren hans lo høyt og sa at hun var 12 år gammel.

 

For meg så det ut som hun var ihvertfall 16, det er ikke normalt når 12 år gamle jenter har både meloner og former som en 16-åring

 

Men slik har det nå blitt

 

Husker for noen år siden når jeg var 17, jeg og noen andre var på besøk hos ei i klassen, og lillesøstra hennes hadde ei venninne på besøk, jeg nevnte til en kamerat at jeg syns hun var fin, og det syntes han og... Senere fant vi ut at hun var 13 :wow: Hun kunne lett gått for å være minimum 16. Er ikke alltid helt lett å se..

Lenke til kommentar
Hva er problemer med tanker rundt det? Så lenge du ikke gjør noe som du ikke burde, ser jeg ingen problem hvorfor du kan tenke det.

Tenker ofte det kunne vært greit å sette noen i rullestol, men gjør det ikke for den grunn. You see my point?

 

Birger :)

 

hvis du tenker at det kunne vært greit å sette noen i rullestol kan jo jeg fks tenke at du kan godt faktisk finne på å gjøre det i fylla siden du har unormalt mye undertrykket sinne? men jaja det her blir ikke på samme måte. man må faktisk finne ut av hva som er "normale" tanker for et menneske og ikke før man begynner å rope psykolog. det er ikke lett bare det. go go sunn fornuft.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Hva er problemer med tanker rundt det? Så lenge du ikke gjør noe som du ikke burde, ser jeg ingen problem hvorfor du kan tenke det.

Tenker ofte det kunne vært greit å sette noen i rullestol, men gjør det ikke for den grunn. You see my point?

 

Birger :)

 

hvis du tenker at det kunne vært greit å sette noen i rullestol kan jo jeg fks tenke at du kan godt faktisk finne på å gjøre det i fylla siden du har unormalt mye undertrykket sinne? men jaja det her blir ikke på samme måte. man må faktisk finne ut av hva som er "normale" tanker for et menneske og ikke før man begynner å rope psykolog. det er ikke lett bare det. go go sunn fornuft.

 

 

de lærde sier att i fylla så gjør en ikke noe en ikke ville ha gjort edru. men en bare er mer erlig med seg selv og gjør det en egentlig vill.

 

det og tenke att en 14 åring er pen er ikke det samma som og ville voldta noen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...