Mariofrans Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heisann.. Hvordan kan jeg skaffe penger til klassetur?? Har tenkt på å selge kaker, men tjener ikke så veldig mye på det. Vi snakker 3000 kroner jeg skal ha inn. Har bare samlet 400 på innsamling av juletrær. Noen som har noen gode ideer?? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) viss du stikker bort til eit kjøptesenter og selge vafler som bare det. 2 kompiser av meg fikk samla in rundt 2000 kr til skulen på en dag. Endret 15. januar 2009 av n00b1 Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Loppemarked! Sammel inn ting og tang, stå i gaten eller i et kjøpesenter. Da kan du fort tjene penger Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 viss du stikker bort til eit kjøptesenter og selge vafler som bare det.2 kompiser av meg fikk samla in rundt 2000 kr til skulen på en dag. Smart!!! Er det mange kjøpesentre som lar deg få lov til å stå utenfor (tenker på Storo)?? Noen andre smarte ting jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) viss du stikker bort til eit kjøptesenter og selge vafler som bare det.2 kompiser av meg fikk samla in rundt 2000 kr til skulen på en dag. Smart!!! Er det mange kjøpesentre som lar deg få lov til å stå utenfor (tenker på Storo)?? Noen andre smarte ting jeg kan gjøre?? selge vafler på nærbutikken? eller pannekaker Endret 17. januar 2009 av n00b1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå