Ertshus93 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei vurderer å skaffe meg samsung f480 i morgen! Så jeg lurer på hvor enkelt det er å laste over musikk fra dataen til mobilen? Går det ann og laste over bildene du har tatt med mobilen over til dataen? Vil du anbefale denne mobilen? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så jeg lurer på hvor enkelt det er å laste over musikk fra dataen til mobilen?Som de fleste andre telefoner som er å få kjøpt i dag, har den USB-tilkopling. For å overføre filer (musikk, bilder, meldinger, osv.) til og fra telefonen må man først installere et organiseringsprogram på PCen. (følger med telefonen). For så å kople den medfølgene USB-kabelen mellom telefonen og PCen. Kansje å lese tester hjelper deg å bestemme hvilken telefon du skal kjøpe. Amobil sin test av F480. Gsm Arena sin, brukererfaringer fra Alatest Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du trenger ikke bruke medfølgende programvare heller bare og endre i instillingene så kan du få den opp i utforsker og bare dra over filer. er heller ikke noe problem og synkronisere med winamp eller windows media player. Telefonen er kjempe fin, utrolig fornøyd med min! kan absolutt anbefales ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå