nisak80 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heihei vise mennesker. Jeg har en hjemmeside for mitt bryllup som finner sted i løpet av året, og har i den anledning laget en hjemmeside. Her ønsker jeg og legge ut en ønskeliste. Det som er utfordringen er at jeg ønsker at gjestene kan taste inn ett passord og så legge inn det de har kjøpt, listen oppdateres så etter hva gjesten har lagt inn. F.eks. Det står på ønskelisten: Hadeland vinglass 12 stk. Da skal altså gjesten som har logget seg inn, få mulighet til å taste inn hvor mange glass han har kjøpt f.eks. 6 stk. Da oppdateres ønskelisten til: Hadeland vinglass 6 stk. Noen som har noen forslag/tips. På forhånd tusen takk for råd og hjelp. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 enkelt, benytt php og mysql. eller er du ute etter noe ferdig greier? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikkje benytt PHP og MySQL! Det du ønsker deg er fiks ferdig i eit CMS system som heiter Plone. Det kan lastes ned frå plone.org og er lett å innstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå