brune-ha Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hadde tenkt å ta en backup av hele windows, kameraten min nevnte noe som tar lite plass, kanskje en cd eller noe sånt. Noen som vet om noen bra backup programmer? Kravet er at det er ganske lett, tar opp max en cd ved backup av windows og program mappa. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Går det ikke ann å bare bruke norton ghost a? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Går det ikke ann å bare bruke norton ghost a? Tar det mye plass hvis jeg skal ta backup av Windows mappa og Program mappa og all slags settings? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Går det ikke ann å bare bruke norton ghost a? Tar det mye plass hvis jeg skal ta backup av Windows mappa og Program mappa og all slags settings? Ghost klarer å komprimere ned til det halve av det den lager image av. eks. hvis du skal ta backup av 10 GB, så klarer ghost å få det ned til 5 Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Går det ikke ann å bare bruke norton ghost a? Tar det mye plass hvis jeg skal ta backup av Windows mappa og Program mappa og all slags settings? Ghost klarer å komprimere ned til det halve av det den lager image av. eks. hvis du skal ta backup av 10 GB, så klarer ghost å få det ned til 5 Da skal jeg prøve det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå