Witten Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vurderer å ta opp engelsk som privatist. Men da jeg tok engelsk var det reform94 som var i bruk. Spørsmålet mitt er at kan jeg ta opp engelsk nå som kunnskapsløftet er innført? Har gått allmennfag. Det er da snakk om engelsk på grunnkurs nivå. Hva heter faget nå? Haster litt, siden fristen for å melde seg opp som privatist går ut i dag 15.januar Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Haster litt, siden fristen for å melde seg opp som privatist går ut i dag 15.januar Er rimelig sikker på at dette er feil. Sist jeg sjekket var fristen den 20. januar, og innbetalingsfrist den 21. januar. Lenke til kommentar
Witten Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ja sjekket det nå. Fristen er faktisk 1. februar. Noen som vet om jeg kan ta opp engelsk? Lenke til kommentar
Witten Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Søstra mi måtte ta en eksamen i psykologi, og hun går opp med r94. Ergo du kan i år fortsatt velge fag fra forrige læreplan Lenke til kommentar
Witten Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Men Psykologi var vel før et fag i VK1 og VK2. Jeg hadde engelsk i på grunnkurset(GK). Vet ikke om det går da? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er jo bare å sjekke om faget står opplistet over mulige fag vel, når du har meldt deg opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå