cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 jeg har en gamel 233mhz'er og ska prøve å få windows på den bare for å ha en pc til.. det som er problemet er at bios tydligvis er for gammalt... det står på feilmeldingen at "det ikke har noe å si", men det er alikevell ingen vei å gå utenom.. hva skal jeg gjøre? hvor finner jeg filer som oppgraderer bios på diskett? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 1. Gi oss hele feilmeldingen 2. Finn ut hva slags hovedkort det er i maskinen Jeg har ikke hørt at en utdatert BIOS hindrer en windows installasjon, det er heller kanskje at bios'n ikke støtter størrelsen på HD'n din? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 legg in 98 det er det beste, xp vil hakke for mye Lenke til kommentar
cnil Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 jeg tviler på at den ikke takler størrelsen (som er på 2 gb)... nanvet på hovudkortet kan hverken jeg eller noen andre finne, så der er ett annet problem.. tror kanskje jeg satser på å instalere -95 og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå