Stefo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis jeg skulle ha velgt en by som jeg ville ha spillet i måtte det ha vert Phoenix i Arizona. ( på grunn av at der er det veldig mye spennende.. Eller så ville jeg ha hadt en Norsk by, med litt fjellsider. Synes det er litt morsomt å ha topper man kan komme seg til Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hmm, klarer ikke helt og se hvordan en norsk by skal kunne klaffe innenfor gta grensene føler at det beste de gjør, er og "imitere" usa, og det får de virkelig til! ^^ Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hadde vært kult med GTA:Bergen. Kunne kapret Fløybanen og kjørt den rett ned på fisketorget. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Må bli; GTA:Oslo, Grønland Edition. Endret 20. februar 2009 av EvenL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kva er greia med byar? Ingenting er som eit ekte bygdelandskap, på Vestlandet ein plass? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Din tøysekopp-bonde Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 De som foreslår London kan umulig ha spilt Getaway til PS2, makan til kjedelig spillby skal man lete lenge etter. Det samme vet man om man faktisk har vært der, London har egentlig et veldig kjedelig bylandskap - dog med noen unntak. Tipper kriterier for mulige byer er topografi og øylandskap - hvor moro hadde et GTA vært uten litt hav? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje Dubai? (Ja, jeg vet at det er en stat) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tror nok GTA alltid vil være i Statene, - Hvordan tror du alle de religiøse gruppene hadde reagert? - Hvor kult hadde det vært å spille en hovedperson som enten, a) Snakket arabisk, hvor alt var oversatt med tekst b) Snakket gebrokkent engelsk Men hey, det er lov å drømme Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tror nok GTA alltid vil være i Statene, - Hvordan tror du alle de religiøse gruppene hadde reagert? - Hvor kult hadde det vært å spille en hovedperson som enten, a) Snakket arabisk, hvor alt var oversatt med tekst b) Snakket gebrokkent engelsk Men hey, det er lov å drømme Niko snakker jo litt utenlandsk Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 GTA: Bærum hadde vært no..... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Ja, slakte kvalme sosser hadde vel vært noe Neida.. står fortsatt på en by i statene/Canada. Endret 22. februar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 - Hvordan tror du alle de religiøse gruppene hadde reagert? Ikke med kjærlighet i hvertfall. Nei, en by i Statene blir det nok. Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I tillegg til det jeg har skrevet her tidligere kom jeg til å tenke litt i dag. Jeg fant ut at jeg gjerne vil se GTA 4 versjonen av Liberty City, i sine "glansdager", da t-banen og tivoliet var nytt. Hvor berg og dal-banen er nyåpnet, og at man kan kjøre både den og pariserhjulet. Og kanskje en litt "renere" by. Kanskje en versjon på 80-tallet eller 60/70-tallet. Altså, ikke Vice City, men Liberty City. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 - Hvordan tror du alle de religiøse gruppene hadde reagert? Ikke med kjærlighet i hvertfall. Nei, en by i Statene blir det nok. Hvorfor skulle noen brydd seg om det var noen andre byer? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 GTA Eidsvåg i Åsane.. med mitt hus som hovedhus =) Rødt og gult ftw! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 GTA Eidsvåg i Åsane.. med mitt hus som hovedhus =) Rødt og gult ftw! Da vet jeg hvor jeg skal sikte med min rocket launcher Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 - Hvordan tror du alle de religiøse gruppene hadde reagert? Ikke med kjærlighet i hvertfall. Nei, en by i Statene blir det nok. Hvorfor skulle noen brydd seg om det var noen andre byer? Fordi amerikanerne bryr seg ikke om resten av verden, og ettersom Rockstar er amerikansk blir det sådan. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 - Hvordan tror du alle de religiøse gruppene hadde reagert? Ikke med kjærlighet i hvertfall. Nei, en by i Statene blir det nok. Hvorfor skulle noen brydd seg om det var noen andre byer? Fordi amerikanerne bryr seg ikke om resten av verden, og ettersom Rockstar er amerikansk blir det sådan. Hva har det med religiøse grupper å gjøre? Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mitt ønske for neste GTA er mer liknende San Andreas, både byer og landsbygd. GTA:SA var perfekt i mitt syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå