:---{D Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 London er gjort i Getaway, hvis du ikke har spilt det. Det har jeg ikke, men det endrer jo ikke saken. London er gjort av GTA før også, men jeg vil ha GTA: London utført som GTA 4. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Las vegas måtte jo ha vært kult. Masse neon lys å liv døgnet rundt. Savner også litt åpne plasser med fjell og terreng Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Las vegas måtte jo ha vært kult. Masse neon lys å liv døgnet rundt.Savner også litt åpne plasser med fjell og terreng Las Vegas er gjort i GTA:SA. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Las vegas måtte jo ha vært kult. Masse neon lys å liv døgnet rundt.Savner også litt åpne plasser med fjell og terreng Las Vegas er gjort i GTA:SA. Liberty City var i både GTA1, GTA3 og GTA: Liberty City Stories før det kom i GTA4. Hva er poenget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Las vegas måtte jo ha vært kult. Masse neon lys å liv døgnet rundt.Savner også litt åpne plasser med fjell og terreng Las Vegas er gjort i GTA:SA. Hva så? Kan da lages en ny versjon med forbedringer, "next gen" grafikk, mer eye candy og mer realisme for eksempel? Likte veldig godt forslaget om Las Vegas, og Vice City. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vice City, med flere hopp og annet sprell, samt en skikkelig god 80 talls feeling som tidligere vice city. ååååååh.. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Las vegas måtte jo ha vært kult. Masse neon lys å liv døgnet rundt.Savner også litt åpne plasser med fjell og terreng Las Vegas er gjort i GTA:SA. Hva så? Kan da lages en ny versjon med forbedringer, "next gen" grafikk, mer eye candy og mer realisme for eksempel? Likte veldig godt forslaget om Las Vegas, og Vice City. Forskjellen er at GTA:SA var spillet før GTA IV. Derfor er det lite trolig at det også blir det neste. Personlig kunne jeg godt tenkt meg nyere versjoner av Vice City og SA, men det er lite trolig at dette blir gjort. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Lofoten! Og at karakterene var som i Oblivion. At vær og 1 hadde sitt eget navn og ansikt. Så får man missions som å rane Statoil osv.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Vil gjerne at GTA holder seg i USA, det er der de feteste byene ligger og da tar man vare på GTA tradisjonen, selv om det har vært et GTA:london. Endret 2. februar 2009 av Nandez Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gjør vel ingen ting om det bryter med de tradisjonelle "normene" så lenge det blir bedre =) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg håper de lager en remake av GTA London 69' Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Houser gutta er jo fra England, så en london vri i et tvistet GTA univers. (gjerne ala gta london som The Duke skriver) Det hadde vært genialt! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper egentlig på ennå en forbedret remake av New york Eventuelt Baltimore eller London. Paris, Tokoy osv. hvor folk ikke snakker engelsk blir bare for teit, i vertfall vis alle skal ha en f.eks "France-English" aksang. Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En remake av San Fierro (San Fransico), og bare den byen, samt litt av omgivelsene ville jo vært litt interessant. Tenker tilbake på Midtown Madness 2, som jeg hadde en gang... mange bakker, og luftige hopp. Tenk deg alle de bratte bakkene, og raske biler, og alle de mulige luftige svevene man kan få. San Fierro i SA ble ikke utnyttet skikkelig. En forbedret og større versjon av den, slik som med Liberty City ville vært morsomt. Da kunne man også fått plass til Alcatraz. *se for seg en multiplayer deathmatch der ute* Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Berlin, Paris, Tokyo, Moskva, Konstantinopel, Shanghai, Beijing eller Hong Kong. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva med Carcer City, er denne byen basert på en by fra virkeligheten? Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Carcer City is most likely based off Newark, Detroit, Philadelphia or Cleveland. Kilde. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det hadde vært digg med en San Francisco-versjon, en ny og bedre, slik som Liberty City i 4-ern. Endret 17. februar 2009 av dannad Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Los Angeles som i GTA: SA ville vært konge for meg. Med alle tingene som i SA: HOllywood, South Central, Compton, Mexicanerområdene, Santa Monica og Beverly Hills. Alt LA er kjent for, skvist inn i en spillby. I tillegg San Fransisco og Las Vegas, eller bare hele San Andreas med bygder og ørken og alt. Men det blir vel for stort. Ellers ville London vært fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå