Rsp Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 TIT. Er C702 så ustabil som en kan få intrykk av i Prisguide.no, brukernes karakterer? Eller "blir" den ok vist du har siste firmware??? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) TIT.Er C702 så ustabil som en kan få intrykk av i Prisguide.no, brukernes karakterer? Eller "blir" den ok vist du har siste firmware??? Har aldri hatt problemer med denne telefonen jeg iallfall. Har heller ikke oppdatert firmware. Kjøpte den siste sommer. EDIT: har sett gjennom litt av kommentarene på Prisguide. Dessverre ser det ut til at de fleste kommentarer er skrevet av tenåringer i den nedre enden av aldersgruppen. Norskkunnskapene er iallfall på et lavnivå! Ville ikke tatt kommentarene altfor seriøst på den siden, husk det er mye flaming mellom Nokia, Sony Ericsson osv. Dette gjelder selvfølgelig alle tester også, men søk litt rundt på nettet og dann deg et gjennomsnittlig bilde av 10 - 15 tester du finner der. Mulig du er inn på en viss sannhet da, etterhvert? Endret 15. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 En helt gjennomsnittlig tlf fra SE, tastene er helt ubrukelige på den da... Ellers helt ok. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En helt gjennomsnittlig tlf fra SE, tastene er helt ubrukelige på den da... Ellers helt ok. Ja, tastene er HELT ok syns jeg. Men det finnes nå så mange meninger om taster, så derfor valgte jeg å ikke kommentere det i min første post. Liker også de presise tastene på W610i, noe det også er delte meninger om. Og damer med lange negler liker den ikke, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har mobilen selv og er fornøyd med den. Det eneste jeg har å pirke på er tastene, de er litt for små for meg. Lenke til kommentar
Rsp Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hei og takk for innspill så langt. Har bestilt tlf no. En kompis som var innom i går, har en slik tlf. Trykket bare litt på den, så jeg skal ikke uttale meg om tastene ennå, men kommer med et innlegg når jeg har fått testet den ut litt. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den siste versjonen har overraskende lite problemer. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Oppgrader firmware så funker den kjempe fint. Har hatt min i en god stund nå. I starten var den skikkelig bugga og gjorde alt som kunne gjøres galt, galt. om du skjønner. Fikk oppgradert firmware og har ingen problemer med den, jeg har snakket i dusjen med den kastet den i veggen og trykket på den flere ganger. Ingen problemer. Frisk og rask den dag i dag Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har dere oppdatert firmware-n gjennom telefonens egen "innebygde" oppdateringsfunksjon, eller? I såfall er det mulig jeg har gjort det selv også. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du får oppdatert maskinen selv manuelt, men igjennom sony sin side. Telefonen synes jeg er helt perfekt. Skal jeg klage på noe må det være at menyen ikke har full respons. Litt treghet, men blir raskere uten all dilldall flash i menyene. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har C702 på jobb, og C905 privat. Må nesten si at jeg liker C702 bedre, bortsett fra kameraet og de sykt små anropstastene. C702 føles solid, og det er den også. I tillegg har de ikke køddet med å fjerne noe så grunnleggende som videosamtale-kameraet i fronten, i forhold til på C905. ( ) Lenke til kommentar
syremann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har denne telefonen og den driver å slår seg av og på, og ofte så går det ikke ann å ringe til den. Ofte når du sendre og mottar sms/mms så kommer gjerne flere og flere ilag. men skal prøve å oppdatere den nå, så kanskje det hjelper! Lenke til kommentar
kosh Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Telefonen fungera særdeles bra den, og synst også at batterikapasiteten er bra. Bruker GPS delen i perioder, primært sammens med programmet Trekbuddy. Knappane er ikkje dei beste, men mobilenellers inklusiv stillbilder og videoopptak er ganske bra. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Min C702 slår seg av og på hele tiden selv med oppgradert firmware, fjæra i kameradekslet har hoppet av på min og en kompis sin tlf Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hvordan er batteri og varighet (standby og tale) på dette? Jeg kjøpte en c905 som batteriet varer kun 1 til 2 dager og det er litt skuffende, da er 3g slått av. På min k850i varte batteritet 1 uke med vanlig bruk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg har et moderat bruk hvor jeg bruker Opera mini 1-3 ganger om dagen for å sjekke nyheter på jobb. Da varer batteriet i 4-5 dager. Endret 28. februar 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har C905 selv, og batteriet varer i alle fall opptil en uke, når jeg har skrudd av 3G, WLAN og alle andre ting som trekker strøm. Nå spørs det jo såklart hvor mye den er i bruk også da såklart. Men C702 har bra batteri ja. Har den liggende på jobb, og lader den maks en gang i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå