Truster Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Igår fikk jeg lastet ned Windows 7 Beta. jeg hadde 2 partition på pcen min ( to steder du kan installere operativ system på). på den ene hadde jeg XP. Og den andre installerte jeg Windows 7. Etter at jeg installerte windows 7. kunne jeg ikke entre XP lenger. Hver gang den bootet opp så gikk den rett på Windows 7. Så jeg installerte en annen XP over windows 7 igjen. Men har fortsatt problemer med å komme meg på den gamle. (før jeg begynte å installere windows 7 hadde jeg to XP på pcen. Så hver gang jeg boota kunne jeg velge... ) Så er det noen som forstår hva jeg mener og vet om en løsning på dette ? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Skal finnes. Men du er på utrygg havn nå. Tips: Alltid ha Mine Dokumenter på en annen patisjon enn OS patisjonen. Nedlast en Linux Live Distro. Bruk den for og få tak i data du vill ta vare på... Endret 15. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Truster Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hva mener du med Utrygg havn ? (tror jeg fikk feil oppfattning av det ) tror det finnes ja, men vet ikke hvordan jeg kan få det opp :/ Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er jo ikke akkurat trygt å starte og installere flere OS på en maskin. Jeg har lært ved og feile på dette punktet. Du får bare installere alt pånytt. Noen vet sikkert om noe som kan hjelpe deg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå