Gå til innhold

helhjelp med xbox live...

Samiboy

Anbefalte innlegg

en kompis av meg har nylig skaffet seg xbox og han kunne tenkt seg å spille på nett... mn han vet ikkje hvordan han skal komme seg gjennom registreringen... han er under 18, men vil ikke ha tilatelse av foreldre osvosv, og kunne tenkt seg å lure systemet litt... hjelp oss gjennom det hele.. fort..! eller senn en vidio link som viser hvordan man gjør det:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, for å bevise at han er over 18, så må han legge inn VISA (bare et eksempel) kortet sitt. Måtte ihvertfall det jeg, da jeg registrerte meg på live før jeg ble 18. :)

jeg selv har oxo xbox live, mn jeg trengte ikke å legge til noe siffer fra mitt kort... mn det er nesten 1 år siden jeg registrerte meg da. kansje dette kom med oppdateringen?

Lenke til kommentar
Ja, for å bevise at han er over 18, så må han legge inn VISA (bare et eksempel) kortet sitt. Måtte ihvertfall det jeg, da jeg registrerte meg på live før jeg ble 18. :)

jeg selv har oxo xbox live, mn jeg trengte ikke å legge til noe siffer fra mitt kort... mn det er nesten 1 år siden jeg registrerte meg da. kansje dette kom med oppdateringen?

Det var en oppdatering for en stund siden, som gjorde at du måtte gjøre dette for å bli "godkjent" som over 18. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...