Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg begynner å slite med å spise kjøtt nå merker jeg. Etter å ha trent i noen år så har jeg spist altfor mye kjøtt, noe som gjør at både er lei og jeg syntes faktisk synd på dyrene. Har dere noen gode proteinkilder utenom proteinpulver, som jeg allerede tar daglig? Hva skal jeg erstatte kjøttet jeg spiser med? Tofu? Kom med både posetive og negative sider om saken. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Linser har utrolig mye proteiner, mer enn rødt kjøtt hvis jeg husker riktig! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Synes du kan lese artikkelen under her som jeg linker med et bilde før du tar valget ditt. Du kan leste denne også om du vil. Endret 15. januar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Det inneholdt mye proteiner ser jeg, men så inneholder det også veldig mye karbohydrater. Tenkte på noe mer som kjøtt, der er det kun proteiner, 0 fett 0 karbohydrater. Men takk for svar Hvor står det jeg skal lese? Endret 15. januar 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg nuba med linker og sånn. Alt fungerer nå. Endret 15. januar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Synes du kan lese artikkelen under her som jeg linker med et bilde før du tar valget ditt. Bra tiltak, men jeg kjenner dessverre (?) ingen vegetarianere. Hadde en lignende ide jeg skal iverksette når jeg får råd: Hver gang noen du kjenner kjøper et fairtrade-produkt fordi det er et fairtrade produkt, og ikke fordi det er bedre (som faktisk hender), investerer du tilsvarende beløp i Vice Fund: http://www.vicefund.com/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, der fikk du meg til å tenke litt. Men jeg skal hvertfall prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå