guom Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har windows XP home, og CPU min bruker 95% av sin 100 på nettopp winnt, så jeg lurer på, hva er winnt og hva gjør den? Klarer jeg meg uten? Den blir startet opp hver gang jeg starter windows på nytt, kan jeg og går det an å fjerne den ved oppstart? Lenke til kommentar
guom Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 jeg kogigerer meg selv, det heter winnt.exe. Jeg får se den ved å trykk på control, alt og del samtidig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hva skjer om du avslutter den da? Har XP Pro, men kan ikke finne den hos meg. Prøv å kjøre Ad-Aware eller Spybot eller noe. Tror kanskje du bør forminske avataren din litt også. Lenke til kommentar
guom Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 det skjer ingenting når jeg avslutter den. Jeg får advarsel om at det vil gå utover noe, men jeg har ikke merket noe. den heter forresten winnet.exe (min feil :-? ). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Sjekk disse: http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=99975 http://www.greatis.com/regrun3useless.htm "winnet.exe CommonName Sidebar from www.commonname.com Advertising Spyware. The uninstall program requires one to access the internet, get a validation code, and then enter this code to get the application to unload. None of this is stated upfront when installed." Edit: Ser ut til at det kan være andre ting også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 last ned spybot search and destroy Lenke til kommentar
madcat Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 har ett lignende problem, maskinen bruker nesten 100% av cpu , det ser jeg ved å gå på prosesser i oppgavebehandling. Men hos meg så er det explorer.exe som bruker opp ressuresene, her om dagen var det svchos.exe som gjorde det.lurer på hva som er problemet, jeg tok gjenoppretting til en uke tilbake, men nå er masse programmer blitt helt mongo....bruker xp home ed. Lenke til kommentar
madcat Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 har ett lignende problem, maskinen bruker nesten 100% av cpu , det ser jeg ved å gå på prosesser i oppgavebehandling. Men hos meg så er det explorer.exe som bruker opp ressuresene, her om dagen var det svchos.exe som gjorde det.lurer på hva som er problemet, jeg tok gjenoppretting til en uke tilbake, men nå er masse programmer blitt helt mongo....bruker xp home ed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå