Jule3 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Trenger litt tips til hvordan farger jeg kan ha på skjorte og tskjorter under en svart cardigan. Har dere noen ideer? Og er det noe jeg ikke burde bruke? Endret 15. januar 2009 av Jule3 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er endel da, men hvitt eller rødt som hovedfarge er aldri dumt. Grått ser ofte litt feil ut. Spesielt på t-skjorter. Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, hvitt og rødt er jeg enig ser bra ut.. Men er det noen andre farger å annbefale? Har lyst til å få litt mer farger inn i stilen min Blir så kjedelig med kun svart og hvitt hele tiden.. Hva tror du/dere om dette antrekket btw: Svart cardigan rød tee Blå jeans svart belte svarte sko Alt i slim fit ofc Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sleng opp et bilde i bildetråden da, så får vi se hva vi syns. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Spørs helt på cardiganen og fargen på jeansen. Men viss det er en helt enkel casual cardigan, ville jeg brukt en veldig mørk grå eller sort jeans. Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Har desverre ikke et eneste kamera i huset Så jeg får nok ikke lagt ut noe bilde. Ja, jeg er vel forsåvidt enig. Mørke jeans generelt burde vel funke ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nja, kommer helt ann på blåfargen. Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Da får jeg bare prøve meg litt fram da. Og være litt forsiktig med å kombinere anntrekket med blå jeans. Takk for svar Noen andre farger å annbefale ? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Blått under svart ser også bra ut, imo. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nja, flere blånyanser (spesielt i mørke blåe) funker ikke sammen med sort. MENER JEG Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Flott at du har skjønt det nå Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hahhaha.. Er jo totalt unødvendig å skrive det etter hver ting man sier da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Enig. MENER JEG, OG DET ER BARE EN PERSONLIG MENING OG IKKE ET FASITSVAR, OG INGEN BØR TA SEG NÆR AV DET JEG MENER. DETTE BARE ER DET JEG SYNS. Hvis alle hadde skrevet sånn hadde nok jeg migrert til andre forum veldig fort. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Folk skjønner vell at det er din mening. Hva ellers skulle det vært? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Leste den akkurat, uff Jeg håper da virkelig du er såpass oppegående at du skjønnner at meninger som blir postet på et forum tilhører forfatteren og ikke nødvendigvis hele verden, QFT Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Haha, digger den plutselige flamekampanjen mot meg her. Det eneste jeg ville frem til er at det var unødvendig for Homme å ha en såpass arrogant holdning, og at det er greit å være åpen for at andre synes det ser bra ut, istedenfor å avfeie alt med "Nei". Men det er greit, ser at det er enkelte her som glemte ritalinen sin idag, så jeg skal gi meg jeg Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Tynn svart cardigan fra filippa k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå