avRack Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Har eit Club3D HD3870 skjermkort i maskina mi. På det er det 2 stk DVI out og 1 stk S-Video out. Har kopla ein Philips 32" LCD-TV til skjermkortet via HDMI-kabel og DVI-HDMI-adapter. Veit at disse korta har innebygd lydkort. Men, korleis kan eg få lyden til TV'n ? DVI støttar vel ikkje lyd, så må få lyden til TV'n på ein annan måte. Ein annan kabel er aktuelt, men korleis får eg TV'n til å skjønne at bildet kjem frå HDMI-kabelen og lyden frå ein av RCA inngangane på TV'n ? Endret 15. januar 2009 av avRack Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Lyd og bilde får du gjennom hdmi kabelen. Gå inn på lydikonet på oppgavelinja, og velg hdmi som førstepri lyd. Endret 15. januar 2009 av lucky666 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Som sagt så har eg ingen HDMI ut på skjermkortet, berre DVI ut, og DVI støttar so vidt eg veit ikkje lyd. Så kjem nok ikkje langt med det du seier. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det holder med HDMI-adapter og hdmi kabel. Det jeg bruker til tven for bilde/lyd ihvertfall. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Eg har ein DVI utgang på skjermkortet, og såvidt eg har fått med meg så støttar DVI ikkje lyd i det heile tatt, så eg ser ikkje heilt kva eg skal med ein DVI til HDMI adapter, som eg har. Edit: Orsak meg, no har eg googla ein del meir, og då ser eg at den adapteren eg har som følgte med skjermkortet visstnok er litt spesiell, så den støttar lyd også, noko vanligvis ein DVI ikkje gjer. Men då skal eg leita litt meir og prøva litt. Takk, lucky666 Endret 16. januar 2009 av avRack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå