Gå til innhold

Boss Metal Core pedal

Sugarrdaddy69

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en Boss Metal Core pedal for noen uker siden. I går skulle jeg altså sette meg ned og spille litt som jeg pleier. Så merker jeg at jeg kommer anderledes enn det pleier. Settings på pedalen var som den pleier å være på. Fra 1-10 Volum: ca5 Low: ca 6 High: ca 7 Dis: 10. Amp settings var som den alltid var.

Lyden ble anderledes og rar denne gangen og har vært det siden... Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare lyden. Jeg har ikke noe jeg kan sammelikne den med heller....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, den har faktisk variert på lyden nå. Noen ganger er den grøtete andre ganger er bassen og volumet alt for mye. Det er også de gangene den er helt normal også plutselig skjer de rare greiene... Jeg var i en musikk butikk. Der oppførte den seg helt normalt. Da jeg kom hjem begynte den igjen. Nå vil den ikke slå seg på mer...

Lenke til kommentar

Sjekk:

- feilsøk at det ikke er noe galt med noen av kablene.

- at du bruker skikkelig batteri eller strømforsyning. Ikea batteri er ikke noe alternativ.

- sjekk at ampen din oppfører seg slik den skal, og at det ikke er noe galt med volumet i gitaren (dårlige potter, svitsjer eller jack-inngang).

dersom pedalen ikke vil på lengre, må du levere den inn til reperasjon, da det tydelig er defekt. Det forutsetter at den ikke virker i butikken heller. Kan ikke sende inn en vare som tilsynelatende fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...