Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Link Spillmotoren osv er jo allerede på topp, så er vell bare historien og en ny by, som ikke kan ta altfor lang tid. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis det blir noe i det hele tatt blir det vel som en tilleggspakke med ny historie men samme gameplay. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tror det heller er LA Noire som kommer i år. Vi har trossalt et fullpakka GTA-år nesten. En DLC-pakke til 360 neste månden og senere dette året. I tilegg Chinatown Wars til DS. Jeg tror det heller er at LA Noire endelig har fått litt framgang og vil komme ut iløpet av året. Et nytt GTA er lite sansynelig så tidlig. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror det heller er LA Noire som kommer i år. Vi har trossalt et fullpakka GTA-år nesten. En DLC-pakke til 360 neste månden og senere dette året. I tilegg Chinatown Wars til DS. Jeg tror det heller er at LA Noire endelig har fått litt framgang og vil komme ut iløpet av året. Et nytt GTA er lite sansynelig så tidlig. Enig, dessuten tar det veldig, veldig lang tid å lage en helt ny by fra grunnen, spesielt hvis den skal ha samme kvalitet som Liberty City. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Når det gjelder mafia satser vi heller på Mafia II i år Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er jeg den eneste som gleder meg noe jævelig til Lost And The Damned? Driver å drar gjennom rundingen av GTA IV på 30 timer, og får små spenningsnerver da jeg ser Johnny innimellom. Litt merkelig at Johnny ikke prøver å drepe Nico i hovedspillet, da Johnny og dem kanskje burde ha funnet ut at Jason ble drept av Nico(selv om ordren var fra Faustin). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Orker ikke spille igjennom GTAIV en gang til. Synes storyen var langdratt og kjedelig til slutt. Men The Lost and the Damned skal jeg ha meg uansett. GTA er tross alt GTA. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes egentlig GTA IV ble kjedelig etter ca. 30 timer. Når jeg tenker meg om, så var det egentlig ikke mye variasjon i spillet. GTA IV klarte aldri å føre videre alt det gode med San Andreas Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Når er det lost kommer nå igjen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tviler på at det kommer et nytt GTA i år allerede. Folka hos Rockstar er ikke akkurat kjent for å gjøre et kjapt arbeid. Tror heller at de skal begynne å arbeide med det i år, så får vi vel se det om et parr års tid. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Dem brukte ikke så langt tid på Vice City, etter GTA III kom. spillmotoren er jo på topp, kun designe en ny by tar ikke så lang tid og fikse en historie. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvis de får til GTA V i 2009 i samme grad til GTA IV som GTA Vice City var til GTA III.. Vel, R* må jobbe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå