hitokiri Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Apple har løsnet på grepet i App Store. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Gjelder dette for Ipod Touch også eller bare Iphone? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kam ikke Opera lage bare lage en versjon til de som bruke en hacka iphone a ? :-) Så enda flere jailbreaker telefonen sin, kanskje apple ettervært skjønner at de ikke kan være helt nazi på dette her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tja.. Unødvendig hvis det krever ekstra med ressurser, og det er fortsatt for dumt å være låst til Safari. Har gode erfaringer med Opera på mobiltelefoner så håper de kommer til! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dårlig gjort å kalle artikkelen "Nye nettlesere..." når det bare er skins det er snakk om. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tenkte akkurat det samme, PowerTorsk. Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 det handler ikke om skins, men at nettleseren bruker samme motor til å rendre nettsider med, nemlig webkit. det å kalle dette for skins er som å si at google's chrome bare er safari med et annet skin det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bare å utvikle til enten Cydia eller Installer det da Råenkelt å "hacke" iphone da... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Derfor skal jeg aldri ha en iphone. Jeg vil selv kunne bestemme hva som skal inn på telefonen, jeg vil ikke at apple skal ha kontroll over hva jeg velger å gjøre med et produkt jeg har betalt flere tusen kroner for. ANDROID ftw! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Meget villedende overskrivft. Dette er rett og slett utrolig svakt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Akk, med sike dumme begrensninger er det iallefal utelukket for meg å skaffe iPhone/Touch. Tror egentlig Apple kun kan tjene på å fjerne restriksjonene. Eller; den lille avdelinga som utvilker Safari for iPhone kjemper sikkert for fortsatt sperrer mot konkurrenter. Men ærlig talt - produktet har potensiale til å bli ekstremt mye bedre, i det sekund programmerere får tilgang til å bruke selvvalgte og selvskrevne programmer! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Meget villedende overskrivft. Dette er rett og slett utrolig svakt. Burde endre til noe ala: "Nye" nettlsere til Iphone. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Apple har vært svært strikte på hvilke programmer du får lov til å installere på Iphone. Det er blant annet et krav at programmet ikke gjør det samme som andre funksjoner som er innebygget i telefonen. merkelig holdning apple har til dette. Det finnes jo utallige apps som viser f.eks været eller børsen, de appsa "stjeler" jo fra de innebygde funksjonene... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Apple har vært svært strikte på hvilke programmer du får lov til å installere på Iphone. Det er blant annet et krav at programmet ikke gjør det samme som andre funksjoner som er innebygget i telefonen. merkelig holdning apple har til dette. Det finnes jo utallige apps som viser f.eks været eller børsen, de appsa "stjeler" jo fra de innebygde funksjonene... Det er mye mindre applikasjoner som ikke er så viktig for Apple å ha kontroll på. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Apple har vært svært strikte på hvilke programmer du får lov til å installere på Iphone. Det er blant annet et krav at programmet ikke gjør det samme som andre funksjoner som er innebygget i telefonen. merkelig holdning apple har til dette. Det finnes jo utallige apps som viser f.eks været eller børsen, de appsa "stjeler" jo fra de innebygde funksjonene... Det er mye mindre applikasjoner som ikke er så viktig for Apple å ha kontroll på. uansett, prinsippet er jo det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg