Thor. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei. Fikk et spesialoppdrag nå. Ike bry dere om os/gammel data men heller om spørsmålet Fungerer en minnepenn av sorten DataTraveler 8 gb på OS-et windows 98? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg tror ikke det. USB er ikke tilgjengelig i det hele tatt uten Win 98 SE heller etter det jeg kan huske, men mass storage device tror jeg var noe som dukket opp en stund etter USB... mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, det fungerer i vanlig Win98, men man må ha egen driver til dette (finner du som regel på produsentens hjemmeside). I Win98SE fungerer det uten driver. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Daså. Men det er ikke SE det er snakk om. Hvordan kan jeg da få installert programmer på denne? Dette gjelder Ccleaner og Defraggler, skal hjelpe noen med å øke ytelsen. Sier nesten seg selv at maskinene ikke har blitt formatert på en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå