deathshot Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er det noe som vet om privatskole her i oslo? helst nærme groruddalen? Og jg går i niende trinn.. Takker på forhånd Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Wang, Treider Vet du hvilken av dem som er nærmest groruddalen/stovner? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 ser at Wang er for videregående elever, jeg skal ha privatskole for de som går i ungdomskole altså 8-10 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du går i niende og du skal bytte til en privatskole før vgs? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) hvordan det? går det ikke ann? Endret 15. januar 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Blir nok litt vanskelig da jeg ikke vet om noen privatskoler i Oslo-området for elever på ungdomsskolen, spesielt i 9. klasse. Hvorfor ikke gjøre ferdig et og et halvt år på ungdomsskolen og så velge privatskole når du skal over på vgs? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 lei lærene her på skolen ass! Litt rasistiske, ikke helt. Men de er snillere med de norske da, og skal kjefte på oss uannsett hva vi gjør. De er jo frekke mot oss også, smiler mens de skal drite oss ut.. Men men, jeg får da vente Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kan dessverre ikke hjelpe deg mer da, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå