Gå til innhold

EAH 4670 og viser ikke RAM temp eller vifte temp.

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt nytt skjermkort et EAH 4670 og det ser ut til og funke fint. Asus smart doctor viser ikke ram. Er det fordi jeg ikke har koblet til strøm på vifta og hvordan gjør man det? Har fått noen problemer på Never Winter Nights 2. Musen avgrenses til en del av skjermområdet og det går ikke og trykke på meny knappene. Dette kortet er da NVidia kompatibelt. Disse to slottene på oppsiden av kortet hva er disse til? Kjører vista home premium 32 bits på et ati hovedkort med dual core 3800+ amd chip og 350 watts strømforsyning. Kortet virker imidlertid fint selv om jeg kun har pci-express 1.0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Det kortet trenger ikke egen strøm kabel så vidt jeg kan finne ut. Det får strøm via PCI-E sloten. Det er ikke Nvidia kompatibelt etter som det er et ATI kort. Last ned rett driver fra http://ati.amd.com

Synes den strømforsyningen din er litt for liten for det kortet. Du burde ha minst 400W for EAH 4670 kortet.

Takk for info. Fikk det anbefalt her. Ser ut til og virke ok. Asustek mente jeg burde ha minst 700Watt med den configurasjonen jeg har. 2 Sata disker, 1 gammel ide disk, dvd-rw, pluss adsl modem.Det jeg har er på 350W.

Endret av daemonphilos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...