Inc Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fra samme serie som forrige bildet. Dette bildet presenteres kun i S/H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg likte de forskjellige gråtonenen på fjellene i bakgrunnen. Det gir en økt følelse av dybde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det ser ut til at sjøen og båten fungerer bedre i s/h. Som en helhet er dette bedre enn det forrige. Fint lys og god dybde med blånene (grånene?) bakover mot horisonten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg likte de forskjellige gråtonenen på fjellene i bakgrunnen. Det gir en økt følelse av dybde. Helt enig. Likte bildet ganske godt i grunn. Fint å se "solstrålene" ned fra himmelen i tillegg! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 For vel føye meg til de forrige kommentarene, vil si at kontrastene i bølgene ble litt for kraftige for min del.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Enig med deg over^^ Liker bakgrunnen! Men bølgene kunne godt vært litt "mykere". Men alt i alt ett pent bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå