MadnL Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 I anledning The Gathering kunne jeg tenkt meg å leie en heftig spillpc m/skjerm og alt utstyr, kun til bruk den uken. Vet noen om det er mulig å gjøre dette? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Litt sleipt, men elkjøp har 30 dagers returgaranti. Men jeg vet ikke hvor heftig utstyr de har der. Lenge siden jeg handlet datautstyr i butikk Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ringte like greit bort til elkjøp og spurte, og ifølge nooben i telefonen gjaldt garantien også hvis spill var innstallert. Ser ut som det blir elkjøps beste PC som følger meg til TG i år Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sykt at denne garantien er til stede Skal "leie" meg en PS3 og levere tilbake etter 30 dager så leie igjen og igjen osv... Lenke til kommentar
Otern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) bare så dere er klar over det. dette er noe butikken kommer til og legge merke til vist dere gjør det flere ganger og de kommer veldig enkelt til og si at dere er uønsket som kunde og henvende dere til og handle en annen plass. Endret 15. januar 2009 av Otern Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Det ender aldri godt, å utnytte den returgarantien. Gikk et program her om dagen som akkurat handlet om dette. Endret 15. januar 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
Otern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 + vist dere har fått merker på varen eller noe slikt så kan de bare si Nei sorry, dette går ikke. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det finnes da flere Elkjøper, trenger jo ikke å dra til samme hver gang. En kompis av meg har sånn Canal Digital som gjør at han har Canal +-kanalene i 10 dager før han bare sender faren for å bytte dekoder slik at de får det på nytt igjen. Dette har de gjort i ca, 3mnd elns, så det funker sikkert greit med PS3 og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå