Gå til innhold

Billigste bredbåndsleverandør

Anbefalte innlegg

Skal bestille bredbånd til moren min nå, og det eneste hun sa var jeg kunne bestille det som var billigst?

Jeg vet at Canal Digital kan levere 0,9/0,9 til 197,- men de dekker ikke området hvor moren min bor (Eidskog, Hedmark kommune).

Noen som har andre forslag til billige leverandører? Har sjekket Telepriser og den billigste jeg fant i Hedmark er Telipol til 239 i måneden, men jeg tror den beregner månedspris i forhold til hastighet man får.

Ideas?

Endret av Cyrus664
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Styr unna Bredbåndsguiden. Dette er folk som ikke kan tas seriøst.

Registrerte meg der, og fikk selvfølgelig en haug med telefoner (de ringte og ringte.. Dag etter dag).

Jeg svarte personen i telefonen at jeg da hadde bestilt direkte fra en leverandør, og personen kunne ikke forstå at jeg hadde valgt akkurat denne ISP'en. Da begynte personen å anbefale Ventelo først, og deretter NextGenTel. Jeg sa nei takk til dette.

Plutselig fikk jeg en mail fra Bredbåndsguiden at jeg hadde bestilt internett via dem!

Veldig useriøst spør du meg. Ringte naturlig nok Bredbåndsguiden, og fikk snakke med en som kunne kansellere denne bestillingen.

Styr unna! Jeg anbefaler heller at du titter på Telepriser.no og bestiller direkte fra ISP'en.

De har riktig nok kampanjer og sådan med NextGenTel og Ventelo, men det er i mine øyne ikke verdt det. De samarbeider tydeligvis godt med disse, og det virker som de ikke gidder å anbefale noen mer seriøse aktører.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...