Gå til innhold

Skal begynne på fotball!

DaddyYankee

Anbefalte innlegg

Alle har da hår på beina? Kan du vise meg et bilde sånn jeg får se hvor galt det er?

Ja, alle pleier ikke å ha hår på beina, har nok ikke lyst til å visse deg et bilde, men det er hår.

Jeg er 14 år, og på min alder pleier ikke folk å ha hår på beina, jo kanskje litt, men ikke så mye som jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle har da hår på beina? Kan du vise meg et bilde sånn jeg får se hvor galt det er?

Ja, alle pleier ikke å ha hår på beina, har nok ikke lyst til å visse deg et bilde, men det er hår.

Jeg er 14 år, og på min alder pleier ikke folk å ha hår på beina, jo kanskje litt, men ikke så mye som jeg har.

Kan du si hvor lang de er da?

Husker faktisk da jeg gikk på ungdomsskolen og gutta misunnet meg for håret jeg hadde på leggen. Var ca, 14 år da. Målte faktisk lengden på et av dem (:p), og de fleste var vell 1,5 - 2cm lang. Mål og se da.

Hår på leggen er IKKE noe å være redd for, hvis de ikke skulle være oransje, rød, lilla eller grønn da...

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg nye fotballsko, men lurer på ka som er bra for meg som har brei fot? Lurer på Adidas Predator Powerswerve HG+ , noken som har noken forslag? :p

Predator, adiPURE(finnes i Wide fit), Puma King XL(passer de fleste), Super Ligera, alle disse finnes i HG versjoner.

Lenke til kommentar
Nike Total 90 Laser II tror nok jeg er de beste for deg. Ellers er nevnte Predator eller Tiempo skoene veldig gode. Bruker selv Tiempo og de er drita deilige.

Så om kjøpet mitt blir Nike Total 90 Laser II, er det bra?

Jeg er en som finter mye.

Det skrev jeg til "0luff3n". Men hvis du finer mye burde du kanskje kjøpe deg f-50 eller de beste; Vapor IV.

Ellers funker adiPure og Nike Air Tiempo II veldig bra. ;) De aller nyeste Dinho skoene er også veldig digg og behagelig. Tror ikke jeg ville anbefalt T90 Laser II til deg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Nike Total 90 Laser II tror nok jeg er de beste for deg. Ellers er nevnte Predator eller Tiempo skoene veldig gode. Bruker selv Tiempo og de er drita deilige.

Så om kjøpet mitt blir Nike Total 90 Laser II, er det bra?

Jeg er en som finter mye.

Det skrev jeg til "0luff3n". Men hvis du finer mye burde du kanskje kjøpe deg f-50 eller de beste; Vapor IV.

Ellers funker adiPure og Nike Air Tiempo II veldig bra. ;) De aller nyeste Dinho skoene er også veldig digg og behagelig. Tror ikke jeg ville anbefalt T90 Laser II til deg ihvertfall...

hmm, skjønner.

Men jeg satser på Nike, de er så mange som har Adidas F50, at jeg ikke orker å ha de engang.

Vapor IV koster 2400kr, litt dyrt for meg ihvertfall.

Nike Air Tiempo, hvordan ser de ut? søkte på google, kommer mange forskjellige? mulig du kan linke? Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Nike Air Tiempo II serien (har nesten alle. De er så sykt komfortabel!)

PDS002009396.jpg

PDS002009188.jpg

PDS002009314.jpg

PDS002009240.jpg

PDS002009906.jpg

Og her er Dinho serien

PDS002009245.jpg

Dessuten så vil jeg ikke anbefale f-50 uansett. De er så sykt tynne.

F-50 er som vapor, tynne.

Når jeg så den på sportslageret, var den helt fansy.

Det står at man har bra ball kontroll med den, men men. Ser ikke sånn ut.

Takk for råd!

Hvor mye koster Nike Air Tiempo da?

Lenke til kommentar

Lurer på å bestille sko frå unisport.dk, siden skoa der er litt billigare enn for eksempel fotballsko.no . Lurer berre på om noken veit om dei sender sko til norge, og ikkje berre danmark, og om kor lang tid det tar og evnt. kor masse de kosta med frakt ++

Lenke til kommentar
Sykt god kontroll er mildt sagt en overdrivelse. Du får nok ikke SÅ mye bedre kontroll enn med noen andre sko.

Ser at alle har forskjellige meninger!

Jeg finter mye, og har lyst på fotballsko som jeg kan løpe rask med.

Har selvfølgelig lyst å unngå Vapor, veldig dyrt! Og jeg er ikke proff enda, så jeg lar det være.

Håper hjelp!

Lenke til kommentar
Sykt god kontroll er mildt sagt en overdrivelse. Du får nok ikke SÅ mye bedre kontroll enn med noen andre sko.

Har selvfølgelig lyst å unngå Vapor, veldig dyrt! Og jeg er ikke proff enda, så jeg lar det være.

Håper hjelp!

Dra i en butikk og kjøp de som passer DEG best!!!!!

Lenke til kommentar

Håper hjelp!

Vapor er ikke noe spesiellt dyrere en f.eks predator, da må i såfall du ha sett på SL utgaven. Kjøper du dem fra unisport ligger de på rundt 1820 kr for de vanlige modellene. Har også hørt at de vanlige f.eks denne (http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1832/id/45409/Nike_Mercurial_Vapor_IV_FG_Citrus.html) er bedre å skyte med en SL utgaven. Tror også at du ikke vil merke mye til forskjellen på vekten da denne er ca 20 g. Tror dette er skoen for deg ettersom du finter mye og vil ha en lett sko som du løper raskere med :thumbup:

Lenke til kommentar

Håper hjelp!

Vapor er ikke noe spesiellt dyrere en f.eks predator, da må i såfall du ha sett på SL utgaven. Kjøper du dem fra unisport ligger de på rundt 1820 kr for de vanlige modellene. Har også hørt at de vanlige f.eks denne (http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1832/id/45409/Nike_Mercurial_Vapor_IV_FG_Citrus.html) er bedre å skyte med en SL utgaven. Tror også at du ikke vil merke mye til forskjellen på vekten da denne er ca 20 g. Tror dette er skoen for deg ettersom du finter mye og vil ha en lett sko som du løper raskere med :thumbup:

Hehe, ja.

Jeg så på SL versionen, men så lang som jeg går, altså hvis jeg betaler 1800kr, er det ikke bare bedre å ta topp modellen? Skjønner jo at det blir mye dyrere? Men IV versionen er nok den som passer til meg, og prisklassen er bra for meg;)

Skal til sportslageret å prøve den på mandag ;) Altså i morgen!

Lenke til kommentar

Håper hjelp!

Hehe, ja.

Jeg så på SL versionen, men så lang som jeg går, altså hvis jeg betaler 1800kr, er det ikke bare bedre å ta topp modellen? Skjønner jo at det blir mye dyrere? Men IV versionen er nok den som passer til meg, og prisklassen er bra for meg;)

Skal til sportslageret å prøve den på mandag ;) Altså i morgen!

Ok. Som jeg skrev ovenfor, så tviler jeg på at du merker stor forskjell på modellene når vekt forskjellen er på 20 g. Jeg har selv hatt vapor IV i nesten et år nå, og jeg er veldig fornøyd. Men skal jeg si noe negativt om den er det nok at nå har den blitt litt for liten, og da er den ubehagelig å ha på seg, syns hvertfall jeg. Og den utvider seg ikke særlig mye heller, i og med at det ikke er skinn. Og nå som den er blitt litt for liten, syns jeg den er mye kaldere å bruke ute en f.eks predator eller andre sko av skinn. Men det kan godt være at det bare er meg :tease: Blir nok en tur på meg også til enten Oslo sportslager eller Torshov sport for å få tak i adiPure 2 i morgen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...