NySomHobby-Fotograf Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har et ganske nytt D60 kamera. Foreløpig sitter det i et 2GB SD kort. Jeg synes den plassen er noe begrenset, i tillegg til at kortet ikke er raskt nok til serieopptak har jeg en følelse av. Noen som har noen anbefalinger til minnekort? vil ha (hvertfall) 4GB, og hastigheten trenger ikke være sånn veldig rask tror jeg siden kameraet tar kun 3 bilder/sekund i serieopptak. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har et ganske nytt D60 kamera. Foreløpig sitter det i et 2GB SD kort. Jeg synes den plassen er noe begrenset, i tillegg til at kortet ikke er raskt nok til serieopptak har jeg en følelse av. Noen som har noen anbefalinger til minnekort? vil ha (hvertfall) 4GB, og hastigheten trenger ikke være sånn veldig rask tror jeg siden kameraet tar kun 3 bilder/sekund i serieopptak. Sandisk sine klasse 6 kort fungerer utmerket. Kjappe og pålitelige. Lenke til kommentar
NySomHobby-Fotograf Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 takk:) Heter de bare klasse 6? Eller har de mer spesifik navn? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 De heter Extreme III. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 takk:)Heter de bare klasse 6? Eller har de mer spesifik navn? Klassen sier noe om hvor mye SD kortet takler i skrive/lese hastighet. Klasse 6 er per dags dato det raskeste. Selv om kameraet ditt kanskje ikke vil dra maks nytte av farten, vile du få nytte av det når du skal overføre alle bildene dine over til pc. Lenke til kommentar
NySomHobby-Fotograf Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Takk, Regner med det blir et slikt kort ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå