Gå til innhold

Dansk politi rykket ut etter en masse skuddlyder...Just the PS3!

HCG

Anbefalte innlegg

HCG97: Gla' nå? ;)

I mars i år hadde Texas-kvinnen Sandy Wilson besøk av tre barnebarn, da huset hennes fikk ubudne gjester.

En gruppe menn forsøkte å rane Wilson, og rettet en pistol mot de tre barnebarna hennes - som hadde sittet og spilt et «Grand Theft Auto»-spill på TV'en.

Spillet inneholder en rekke politiscener, og akkurat da innbruddstyvene truet guttene kom det en slik scene på TV'en, melder KTRK-TV i Houston, Texas.

Da tyvene hørte at det ble skreket «Dette er politiet! Dere er omringet!», trodde de at det var politi utenfor huset, forteller Wilson.

Les heile solskinnshistorien her!

Noen som har sett "Home Alone"? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HCG97: Gla' nå? ;)

I mars i år hadde Texas-kvinnen Sandy Wilson besøk av tre barnebarn, da huset hennes fikk ubudne gjester.

En gruppe menn forsøkte å rane Wilson, og rettet en pistol mot de tre barnebarna hennes - som hadde sittet og spilt et «Grand Theft Auto»-spill på TV'en.

Spillet inneholder en rekke politiscener, og akkurat da innbruddstyvene truet guttene kom det en slik scene på TV'en, melder KTRK-TV i Houston, Texas.

Da tyvene hørte at det ble skreket «Dette er politiet! Dere er omringet!», trodde de at det var politi utenfor huset, forteller Wilson.

Les heile solskinnshistorien her!

Noen som har sett "Home Alone"? :hmm:

Haha...

Lenke til kommentar
det er litt fail å rykke ut pga ps3, men sier litt om hvor bra ps3 er da:D

Er det ikke heller lydanlegget til gutten som er 'bra' ?

Jeg mener, sist jeg brukte PS3'n min var den faktiskt ganske så stille.. og hørtes overhodet ikke ut som om jeg brukte en hagle i stua mi.

Lenke til kommentar
det er litt fail å rykke ut pga ps3, men sier litt om hvor bra ps3 er da:D

Er det ikke heller lydanlegget til gutten som er 'bra' ?

Jeg mener, sist jeg brukte PS3'n min var den faktiskt ganske så stille.. og hørtes overhodet ikke ut som om jeg brukte en hagle i stua mi.

Eller begge deler? For ett lydanlegg lager vel ikke lyd bare det er påslått. Kanskje litt susing på høyeste volum, men det høres overhodet ikke ut som en hagle som avfyres i en stue.

Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke dette er uvanlig at skjer lignende i Norge - men regner med at politiet henlegger de aller fleste slike saker etter hvert som folk ringer inn og melder fra om skyting, før de går å sjekker - medmindre det er snakk om såkalte kjenninger sin adresse. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...