nih Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du kunne prøvd ut Transport Tycoon med OpenTTD Det hold seg morsomt en god stund om man ikke setter ting på for lett med en gang. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hm, men må du ikke stresse med alle de andre behovene til characteren din? Er det jeg mest missliker med Sim 2, og det at tiden/døgnet går så tåpelig fort. Jo må vell det, men for min del gjør det spillet mer genialt med tanke på at du må leve av inntekten bedriften tjener, må kanskje først selge alle eindeler du har for å få råd til å kjøpe varer, men etterhvert som du selger tjener du mer og mer, og ditt eget hus kan oppgraderes samt utseende, ansatte og utvalget til bedriften. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 "Lego Creator" spillet som jeg har let etter som ingen har i mitt distrikt var jo "megakult" om det ordet fortsatt eksisterer? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hehe, ja det er vel et "bygge" spill til tusen det. Egentlig burde jeg ha skrevet "bedrift" isteden for bygge. For jeg vil ha noe der jeg styrer alt fra ansatte til møbler... Men men, jeg har gitt opp. Har testet det meste nå, og ingen klarer å holde mål. Hotel Giant 2 er bra, men jeg er temmelig lei av den nå. Får vente til Restaurant Empire 2 kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå