Joachim_F Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Skytespillekspertene i Raven røper den første informasjonen om sitt nye prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Håper det blir noe lignende Timehshift bare bedre! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Høres vel egentlig ganske interessant ut. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 For dette blir sikkert utviklerne til TimeShift glad over! Håper uansett det blir bra. Tidsmanipulasjon er kule greier! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Holder med Zero, håper dette blir noe lignende TimeShift, bare bedre gjennomført. TimeShift var et spill hvor jeg måtte tvinge meg selv gjennom de siste levlene av ren prinsipp... Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Oi... Dette ser spennende ut Jeg må snart klare å slutte å kjøpe mp3spillere og hodetelfoner hele tiden, og spare opp til en 360 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette har jeg store forventinger til bare fordi det er Raven som lager det :/ . Har savnet det selskapet i de siste par årene. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da skal vi gå rundt på en øy og skyte muterte monstre i diverse former. Deja vu. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette har jeg store forventinger til bare fordi det er Raven som lager det :/ . Har savnet det selskapet i de siste par årene. Er det ikke Raven som staar bak Vegas/Rainbow Six serien? Mener ogsaa at de har noen andre tidligere meget bra utgivelser - kan bare ikke huske helt... - gleder meg ogsaa til dette. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Er det ikke Raven som staar bak Vegas/Rainbow Six serien? Mener ogsaa at de har noen andre tidligere meget bra utgivelser - kan bare ikke huske helt...- gleder meg ogsaa til dette. Nei, de har laget Heretic, Hexen, Soldier of Fortune, quake4 og noen Jedi Knight spill, pluss noen marvel spill Endret 16. januar 2009 av ilex Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er jeg den eneste som er veldig glad i TimeShift? Jeg er klar over at enkelte ting ikke akkurat var finpusset, men TimeShift er for meg alikevel en perle, og for eksempel bedre enn BioShock (ja, faktisk. Om ikke på alle områder så i hvert fall på mange av de mer gjeldende) Håper dette spillet klarer å gjøre mer av det samme bare enda bedre. Og selvfølgelig annerledes, jeg vil jo gjøre noe nytt, ikke det gamle om igjen. Vel, det toget gikk vel for fps-generen for noen år siden. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Virker veldig appelerende til meg iallefall =) Endret 19. januar 2009 av snoemann Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper de lykkes der Timeshift feilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg