Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

enda en nybegynner. Trenger råd til bilstereo

loffen90

Anbefalte innlegg

Heisann. Kjøpte meg bil for litt over en måned siden og har lyst til å oppgradere litt med tanke på lyd da det er ganske grov lyd når jeg skrur opp volumet litt. det sitter en cdx s2200 spiller i nå, og jeg går ut ifra at den bør byttes da jeg ikke fant noe særlig info om den på nettet så jeg vil tro den er ganske gammel.

Er det mulig at å bare bytte denne kan bli kvitt uklarheten? Det sitter 2 stykk 60W Blaupunkt høytalere i hatthyllen bak. usikker på spesifikke navnet men kan sikkert undersøke litt. Har ingen basskasse men har lyst på det. Er det vanskelig å montere? jeg så denne sticky posten hvor det var tegnet opp ledningsnettet men jeg forsto ikke så veldig mye.

Min kunskap er helle dårlig.

Kom gjerne med tips og ideer om hva jeg bør bytte / installer.

Hva med denne pakken?

undefined

Endret av loffen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilken nettbutikk bør jeg kjøpe fra? er bilstereospesialisten.no bra?

Burde jeg kjøpe en pakke eller separert?

Og jeg kjører en nissan primera Sri for den som lurte

kunne noen sette opp noen forslag? jeg satser på å bytte spiller, høytaler i begge dørene foran. Og så skal jeg ha 2 i hattehyllen. Har også lyst på en bass kasse, men kan ikke montere dette selv. Noen prisanslag på hva montering vil koste?

prismessig?

ikke mer en 5 tusen for alt.

takker

Endret av loffen90
Lenke til kommentar

heisann.. va visst ikkje så mange som gadd å hjelpe deg nei:P kor mye penger har du tenkt å bruke på anlegget ditt? 3000? 5000? 10 000? mer? kan anbefale litt forsjellig på www.dynabel.no der har de mye bra til billig penge.. spillere ville jeg valgt pioneer. bruker en litt eldre modell pioneer med dvd og fungerer helt fint. eg har for øyeblikket bare ett front sett fra seas lotus som finnes på dynabel noen 6'9 høytalere i hattehyllen som fulgte med bilen uten forsterkere på disse.. det fungerer men anbefales forsterker på alt:) dynabel har stort utvalg av subber og den kassen eg har e en ferdig bygget kasse med 2 12" i på 800w RMS pr. stk. og en forsterker på 2'225w RMS.. dette gir sykt bra lyd men er strømkrevende så du trenger minimum 21mm2 strømkabler og på min bi ltrengs det ett ekstra batteri men e for lat te å koble det te:P forsterkeren eg har koster rundt 2500 kr og subbene 3000 med kasse.(ferdig satt sammen i kasse..) frontsettet koster 3000 så då kan du regne sjøl ka det koster.. dynabel har og mye annet som gjerne ikkje koster like mye og e nesten like bra.. håper dette hjelper deg på vei :)

kan og lage en liten pakke på dynabel for deg hvis du vil det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...