IntelAmdAti Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ser ikke hvordan WoW ville blitt bedre hvis du måtte trykke på "2-3-2-3-1" istedenfor bare "1" for å bruke en Fireball. Det ville bare blitt et irritasjonsmoment. The Very End, Det er ikke noe rom for slacking i WoW heller, og det klarer det uten å ha et slikt tungvint og klossete system. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ah, endelig har vi fått en tråd her på forumet hvor man diskuterer WOW VS resten av verden. Litt gjemt var den jo pga. overskrifta, men jeg fant den til slutt. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ser ikke hvordan WoW ville blitt bedre hvis du måtte trykke på "2-3-2-3-1" istedenfor bare "1" for å bruke en Fireball. Det ville bare blitt et irritasjonsmoment. The Very End, Det er ikke noe rom for slacking i WoW heller, og det klarer det uten å ha et slikt tungvint og klossete system. Det er masse rom for slack i Wow, herregud, i raiding i Wow drev jeg bare å trykket på noen knapper av og til, og det eneste som faktisk var krevende var å orker å flytte seg bak stolper av og til med noen boss fights. I AoC om du står stille så er du rævkjørt, og i raiding må du alltid være på tå-hev og er du ikke med gjør du enten ingen damage eller hjelper gruppa på noen måte. I Wow kunne man jo med lengre fights som bare var slapp slapp så var det bare å sette på attack, trykke en og annen knapp av og til for å slenge på en debuff, og that's it. Du har helt rett at AOC ikke er perfekt, men bedre sloss system enn Wow har det hvertfall Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ser ikke hvordan WoW ville blitt bedre hvis du måtte trykke på "2-3-2-3-1" istedenfor bare "1" for å bruke en Fireball. Det ville bare blitt et irritasjonsmoment. The Very End, Det er ikke noe rom for slacking i WoW heller, og det klarer det uten å ha et slikt tungvint og klossete system. Det er masse rom for slack i Wow, herregud, i raiding i Wow drev jeg bare å trykket på noen knapper av og til, og det eneste som faktisk var krevende var å orker å flytte seg bak stolper av og til med noen boss fights. I AoC om du står stille så er du rævkjørt, og i raiding må du alltid være på tå-hev og er du ikke med gjør du enten ingen damage eller hjelper gruppa på noen måte. I Wow kunne man jo med lengre fights som bare var slapp slapp så var det bare å sette på attack, trykke en og annen knapp av og til for å slenge på en debuff, og that's it. Såklart en spiller som er dårlig nok kan slacke mye, men det samme kan den spilleren gjøre i AoC og være like dårlig der. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis dere finner ut hvilket spill man kan slacke mest i går antall spillere sidelengs! Altså verken nedover eller oppover, men sidelengs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå