Gå til innhold

AOC på Hegnar.no igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau, men de released vell for tidlig fordi de ikke hadde penger til å drive med utvikling uten inntekt fra brukerne? Så det var vell et fint dilemma de satt oppi der :p

 

Ja kan godt hende mange mente det ble sluppet for tidlig. Jeg er ikke en av dem fordi jeg har ingen erfaring fra andre MMORPG'er. Jeg elsket spillet fra dag en, selv med de bugsene som var.

 

Men erfaren MMORPG spiller eller ei, alle kan se at spillet er kommet mye lenger.

 

Jeg tror nok at den største fallgruven til FC var rett og slett det at WoW er så finpusset som det kan bli nå. Er utrolig vanskelig å "stjele" kunder fra et så etablert varemerke. Dette til tross for at ganske mange jeg kjenner var temmelig lei WoW etter eget utsagn. Men de fleste har vendt tilbake likevel.

 

Vel uansett for meg er AoC et kanonspill og jeg vil tro at en god del spillere kommer tilbake. Har også sett en god del NYE spillere som ikke har spilt det før komme til den siste måneden - så det er no håp fremdeles :)

Lenke til kommentar
- Det er rundt 70.000 spillere igjen på Age of Conan, og basert på våre estimater, vil det være utfordrende å gå i pluss på driften, sier Fredrik Thoresen til HegnarOnline.

 

 

Jeg anslo også at rundt 10% av spillerne kom til å bli igjen, det er deilig å ta rett.

 

Det var deilig å ha deg vekke fra denne delen av forumet også en stund, så vi ikke trengte å lese dine objektive meninger om AOC :)

Lenke til kommentar
- Det er rundt 70.000 spillere igjen på Age of Conan, og basert på våre estimater, vil det være utfordrende å gå i pluss på driften, sier Fredrik Thoresen til HegnarOnline.

 

 

Jeg anslo også at rundt 10% av spillerne kom til å bli igjen, det er deilig å ta rett.

 

Gratulerer. Du har tippet like rett som tipperen selv.

Lenke til kommentar
Jeg trur det kommer flere folk etterhvert, bare i neste patch kommer det 3 nye instancer, samt en hel HAUG med ting som virkelig gjør en forskjell - og til det bedre.

 

 

Pfftt, Funcom har prøvd nå lenge å loke til seg folk med så smått begynne å lever ting som burde vært klart fra dag 1. Toget har gått folkens, de leverte et for dårlig produkt, og har brukt for lang tid på å gjøre det til noe som er verdt å bruke tid på. Move along people, nothing to see here.

Lenke til kommentar
Jeg trur det kommer flere folk etterhvert, bare i neste patch kommer det 3 nye instancer, samt en hel HAUG med ting som virkelig gjør en forskjell - og til det bedre.

 

Alle AoC-spillere jeg snakker med skryter om den neste patchen, den store som kommer og redder alt. Det går over og etterhvert skjønner de at det er problemer en patch ikke akkurat kan rette opp i og selv om det var mulig så er patchene fra Funcom ikke akkurat noe skippertak.. Etter å ha ventet forgjeves i noen måneder gir de opp håpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...