Gå til innhold

Trailer: Mafia II #3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan da ikke forvente at de skal vise gameplayvideo av ett spill som ikke kommer før om tre kvartaler! Tror du utviklere starter med ett ferdig spill som de bare dikker rundt med i to år for å være jævlige mot de som vil spille dem? Trailere blir selvfølgelig prioritert først, fordi de kan lages først.

Lenke til kommentar
antagelig et nytt søppelspill siden de ikke kan vise gameplay istedenfor sminka video....

Her tror jeg en del Mafia fans er uenig med deg....

Håper at historien, musikken og stemningen er på samme nivå som i første spillet , eller aller helst bedre selvsagt. Topp dette med "bra" grafikk etter -09 standard og vi har et kjempespill i vente.

Lenke til kommentar

Hva er greia med Gamer sin videoavspiller? hakk, hakk, hakk, pause funker ikke, hakk, hakk, hakk.. hvordan har de klart å lage en flashvideo spiller som er dårligere enn vg sin? Det finnes jo componenter for mediaspillere til Flash som er bedre enn dette!

Lenke til kommentar
antagelig et nytt søppelspill siden de ikke kan vise gameplay istedenfor sminka video....

Etter erfaring med disse utviklerene kan jeg si at det er er ingamegrafikk.

Og selvom det ikke er ingamegrafikk så gjør det ingen ting, de folkene som har laget spillet kan virkelig lage spill.

Lenke til kommentar

Historien og stemningen i det første spillet var eksemplarisk! Når dette ble kombinert med varierte oppdrag og et spennende gameplay i et miljø som sjeldent blir skildret i dataspill, så gjorde dette til at Mafia leverte den beste spillopplevelsen jeg har vært borti. Håper toeren klarer å levere en like god stemning og en like dyp historie! Dessuten ser 60-tallet sinsykt kult ut, for min del blir nok Mafia 2 årets spill!

Lenke til kommentar

Ikke glem realistisk kjøring, god fysikk og god skademodell da :thumbup:

Jeg er nok ganske partisk jeg også. Har innstalert og rundet mafia over ti ganger, rundt to ganger i året. Veldig bra spill, Selv om pacingen på gameplayet gikk litt for sakte for enkelte.

For de som fremdeles har en mafia CD kan jeg anbefale å prøve storyen med 60s mod, 80s mod eller modern mod 2.0.

Lenke til kommentar
Historien og stemningen i det første spillet var eksemplarisk! Når dette ble kombinert med varierte oppdrag og et spennende gameplay i et miljø som sjeldent blir skildret i dataspill, så gjorde dette til at Mafia leverte den beste spillopplevelsen jeg har vært borti. Håper toeren klarer å levere en like god stemning og en like dyp historie! Dessuten ser 60-tallet sinsykt kult ut, for min del blir nok Mafia 2 årets spill!

Jeg er enig med deg, mafia spill fra den tiden er en sjeldenhet selv om det en knuse bra setting. Dessuten håper jeg at det blir masse å gjøre, og over alt, easter eggs.

BTW: Spille foregår fra ca. 1945-55.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...