Beges Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hei! Er det noen her som kan forklare en nybegynner hvordan han bruker Drumkit From Hell 2 sammen med Ezdrummer og Cubase? Åpner et prosjekt i cubase, importerer en midifil og setter EZdrummer som VST-instrument. Får lyd derfra. Har også installert DFH2, men får ikke valgt dette som "sett" i EZdrummer, om dere skjønner hva jeg mener.. Er virkelig en nybegynner, men håper noen kan hjelpe meg. Dette er hva jeg ser i Cubase: Men jeg skulle gjerne sett dette: Kan forresten noen fortelle meg om eller hvordan jeg kan laste inn en midi-trommefil og "rendre den" ved hjelp av EZdrummer? EDIT: Fant ut av problemet, se lenger ned. Endret 15. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg tror at noen (men ikke alle) plugins til EZdrummer må aktiveres online, på samme måte som EZdrummer selv. Har du gjort dette? Har ikke DFH2 selv, så får ikke prøvet. Geir Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Aktiverte dem før jeg begynte å bruke programmet Så tror ikke det noe å si i dette henseendet. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Prøv å reinstaller tilleggspakken, tror jeg en gang i tiden løste det samme problemet på dette viset. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hjelper ikke. Får ikke frem noe nytt under EZX. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Neste spørsmål: Jeg er på gyngende grunn her, men var ikke DFH opprinnelig en frittstående pakke? Er det den nye EZX'en (expansion pack) du har installert eller den fulle (gamle) versjonen? Jeg tror ikke den sistnevnte vil virke med EZdrummer. Om jeg har oppfattet det riktig ligger begge deler på CD'en, så om du installerte feil versjon er det bare å installere EZX'en. Geir Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Mulig jeg installerte den fulle Takk for tipset! EDIT: Der ble biffen fiksa! Mange takk, Geir JEg hadde innstallert den gamle versjonen (East West DKFH2), som ikke har noe med EZdrummer å gjøre (så vidt jeg så ). Problemet ble løst når jeg installerte EZX'en istedet Endret 15. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå