Gå til innhold

[lØst] Drumkit From Hell 2, Ezdrummer Og Cubase 4?

Beges

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som kan forklare en nybegynner hvordan han bruker Drumkit From Hell 2 sammen med Ezdrummer og Cubase? :blush:

Åpner et prosjekt i cubase, importerer en midifil og setter EZdrummer som VST-instrument. Får lyd derfra. Har også installert DFH2, men får ikke valgt dette som "sett" i EZdrummer, om dere skjønner hva jeg mener.. Er virkelig en nybegynner, men håper noen kan hjelpe meg.

Dette er hva jeg ser i Cubase:

post-117620-1232021537_thumb.jpg

Men jeg skulle gjerne sett dette:

post-117620-1232021554_thumb.jpg

Kan forresten noen fortelle meg om eller hvordan jeg kan laste inn en midi-trommefil og "rendre den" ved hjelp av EZdrummer?

EDIT: Fant ut av problemet, se lenger ned.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste spørsmål: Jeg er på gyngende grunn her, men var ikke DFH opprinnelig en frittstående pakke? Er det den nye EZX'en (expansion pack) du har installert eller den fulle (gamle) versjonen? Jeg tror ikke den sistnevnte vil virke med EZdrummer.

Om jeg har oppfattet det riktig ligger begge deler på CD'en, så om du installerte feil versjon er det bare å installere EZX'en.

Geir :)

Lenke til kommentar

Mulig jeg installerte den fulle :) Takk for tipset!

EDIT: Der ble biffen fiksa! Mange takk, Geir :) JEg hadde innstallert den gamle versjonen (East West DKFH2), som ikke har noe med EZdrummer å gjøre (så vidt jeg så :p ). Problemet ble løst når jeg installerte EZX'en istedet :)

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...