namhp Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hallo, Har alltid brukt windows media player (fra XP) til å streame filmer fra data til Xbox. Problemet er at jeg ikke får tekst jeg har lastet ned. Bruker f.eks VLC for å få tekst hvis jeg skal se filmer fra datan. Hvordan får jeg da å streame filmer med tekst til Xboxen? Takker for svar Lenke til kommentar
deum Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 hmm..ja dette lurer jeg også på. men har du prøvd å google dette? regner med det er en "addon" du må instalere til Mediaplayeren. Men jo , hvordan får du tekst på filmer som du spiller av i VLC? å hvor er det du laster ned tekst? sorry for å komme med et annet sprøsmål i ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Xbox 360 støtter ikke dette, dessverre. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da må nok teksten være hardkodet inn i filmen.. "/ Men dette er en funksjon som er på Topp 5 listen over mine 360 ønsker.. Lenke til kommentar
namhp Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 deum: du får lastet ned norsk tekst fra www.divxnorway.com så xbox støtter ikke dette? uffda...den var kjipt...får vel lære meg engelsk enda bedre da Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ved bruk av tversity eller orb eller transcode360 får du tekst. dette er da snakk om pc programvare som streamer filmen og teksten til 360'en din. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du får også tekster fra www.undertekster.no Liker den litt bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå