abene Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Toppnivådomenet .eu har vist seg å være svært populært. Les mer Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Syns ikke .eu er noe bra domene. Heller ikke .biz. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 .me må jo være det beste da . Lenke til kommentar
KLoP Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene. F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene. F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. Er egentlig ikke lov å kjøpe et domene kun for å selge det videre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Men en kan kjøpe domene og bruke det til noe enkelt (for eksempel sau.no, elg.no og ulv.no)? Så når noen "har krav" på det, så må de kjøpe det av deg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Men en kan kjøpe domene og bruke det til noe enkelt (for eksempel sau.no, elg.no og ulv.no)? Så når noen "har krav" på det, så må de kjøpe det av deg? Det er det mange gjør . Vanskelig å kontrollere om folk kjøper domene kun for vidresalg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lettvin måte å tjene peng på. Kjøp et domene som ligner eller som du vet blir aktuelt i fremtiden, så blir det kjøpt opp og du sitter meg pengene. F.eks. norway.eu, vet ikke om det er reg., men kunne tjent bra der hvis og når Norge går inn i EU. Genialt! Merkelig at ingen har kommet på det før. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja det var ironisk, domenehaier er omtrent like gamle som selve Internett og ikke er de særlig godt likt heller. Skjønner at domene er populære det er jo ganske enkelt å huske og for internasjonale bedrifter som opererer i Europa er det jo et fint kompromiss. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lurer på hvor lang tid det tar før noen har registrert "til.eu" og enten ja- eller nei- siden lager et fiffig lite subdomene. http://nei.til.eu/ ? om noen registrerer det der og tjener penger på det skal jeg ha royalties! Lenke til kommentar
Fury Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tviler på at den siden som evt. får kontrollen over til.eu vil inngå noen som helst avtale til den "motsatte" siden Dvs. Nei-til-EU bevegelsen vil neppe gi Ja-til-EU folket ja.til.eu subdomenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå