twotribe Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 sitter her og glaner på et blurete bilde! noe er galt og jeg vet ikke hva. Kjøpte meg et nytt asus skjermkort men det ser ut til å være hyperallergisk mot 18" lcd skjermen min. med 15" lcd'n blir det vakkert bilde. Jeg har et gammelt riva TNT2 kort som funker som bare det med 18"'ern min, men med det nye skjermkortet blir bildet helt blurete og ekkel! virker nesten som om alt lagger litt også. Har prøvd å laste ned de nyeste driverne både til skjermkortet og til skjermen. Har også prøvd å justere hertz opp og ned uten at det hjalp nevneverdig. Noen som har hatt samme problemet eller som muligens vet hva som er feil? Hovedkort: asus p4b533 prosessor: pentium4 2.4ghz minne: 512mb skjermkort: asus v9480/tvd ti4800se skjerm1: compaq tft8020 lcd skjerm. skjerm2: philips 15" lcd. Håper noen kan hjelpe! -Larz Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 bruker du DVI kontakten på skjermkortet eller den "vanlige" kontakten? DVI er skal være best til LCD skjermer Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 bra emnefelt:) Du kjører vel 1280*1024?`det som er standard på 18" Lenke til kommentar
twotribe Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Jeg bruker ikke dvi greia på skjermen. har aldri brukt den, og det skal vel ikke være nødvendig for å få bra bilde? jeg vet at det kan bli bedre med dvi, men ikke så veldig mye bedre tror jeg. Kjører 1280x1024 på 18". har hatt litt problemer med mindre oppløsning på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå