carlosero Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei, nå har jeg heller tenkt til og kjøpe Bygge PC en VELDIG Bra En dyr også (25 000) men jeg lurte på om Lenvra døren kunne Bygge Den for meg her er den: Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD, Støtsikker PC-eske STOR Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, World of Warcraft, MMORPG, PC Antec Twelve Hundred Corsair Powersupply 750W Black, ATX Bulk Asus P6T Deluxe, X58, Socket-1366 Corsair TWIN3X 1333MHz DDR3, 6GB, Intel Core™ i7 Quad Processor i7-940 XFX GeForce GTX 280 670M 1GB PhysX CUDA XFX GeForce GTX 280 670M 1GB PhysX CUDA USB2 multikortleser 3.5" sort for Samsung DVD-brenner SH-S223Q/BEBN Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 Logitech G15 gaming tastatur Logitech G9 Laser Mouse Creative SB X-Fi XtremeGamer Logitech Z-4e 2.1 Høyttalere Sort MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium MS COA Label Windows MS ROYALTY Vista Home Premium Må Jeg virkelig bygge den ellers må jeg spørre onklen min TAKK!. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor kjøper du den fra? Det er ikke vanskeligere å bygge selv en å ta ut batteriet på mobilen og sette det inn igjen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor kjøper du den fra?Det er ikke vanskeligere å bygge selv en å ta ut batteriet på mobilen og sette det inn igjen. Jeg skal garantere at jeg ikke hadde klart å sette sammen en pc. Og ja, jeg klarer å ta ut mobil batteriet og sette det inn igjen.. Lenke til kommentar
carlosero Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor kjøper du den fra?Det er ikke vanskeligere å bygge selv en å ta ut batteriet på mobilen og sette det inn igjen. Komplett.no Bygge Data og en som kosta 16 Tusen, så fiks jeg på den Lenke til kommentar
War Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Komplett bygger pcen for deg ja om du ber om det. Lenke til kommentar
carlosero Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Komplett bygger pcen for deg ja om du ber om det. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå