Wilhelmsen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Yup, da sprengte jeg mitt leketøys budsjett til de grader. Følte at det var på tide å bytte ut mitt 300D som jeg har i grunnen vokst ifra nå. Men alikevel klarer jeg ikke å riste av meg følelsen om at jeg har nettopp svidd av mye for mye penger på å utbedre noe jeg allerede har. Bare litt vondt i magen ja, kan vel tenkes det blir bedre så fort jeg har kameraet i hendene. Men hvis det skulle vise seg å ikke forsvare prisen da må jeg nok benytte meg av angreretten. Legger ikke skjul på det nei. Oi, ordrebekreftelsen falt nettopp inn i innboksen min. Det er litt gøy også. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Før en evaluering av investeringen kan finne sted hadde det vel vært på sin plass å nevne hvilken objektivpark du besitter. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du blir sikkert fornøyd. Og blir du ikke det, så har du angreretten tilgode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå