abene Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Google legger ned kontorer - flytter kompetansen til andre steder. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så Chuck Norris blant søkemotorer legger ned kontorer? Huff og huff. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Håpet kanskje de skulle flytte kontorene til Oslo, så jeg kunne søke jobb jeg men.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dumt at de legger ned i sverige og danmark, men er de representert i resten av skandinavia da? Anybody? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da blir min lagt ned Har 3 stykker som jeg ikke husker PW + at jeg aldri bruker de ang. en bug jeg fant mens jeg skriver fra Hardware.no. Hvis jeg skriver fra Hardware.no sine sider og poster ett innlegg på den rammen nedenfor artikkelen så skal jeg f.eks legge til denne smileyen: da må jeg trykke "Flere" og jeg finner den riktige jeg vil ha, trykker på navnet men får den ikke opp her i skrive formen, trykker jeg på bildet får jeg heller ikke den opp! Bare så dere vet om den bugen Ny bug! Når jeg trykket på "Send" eller hva den knappen het får jeg beskjed om feil i BBCode. Da blir jeg videre sendt til forumet sine sider der jeg får opp en ramme på som er tynn å liten! Får håpe dere får fikset det Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da blir min lagt ned Har 3 stykker som jeg ikke husker PW + at jeg aldri bruker de Kontorer, ikke kontoer, RTFM. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette var en for dårlig "artikkel". Hva med å skrive hvorfor de legger ned, og akkurat hva de legger ned (utviklerkontorer og ikke salgskontorer). De har fortsatt en salgsavdeling i Oslo. Les digi.no sin artikkel for mer info. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da blir min lagt ned Har 3 stykker som jeg ikke husker PW + at jeg aldri bruker de Kontorer, ikke kontoer, RTFM. Haha, må lese bedre (Åpner øyene for å lese ) Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dumt at de legger ned i sverige og danmark, men er de representert i resten av skandinavia da? Anybody? Sverige og.. Danmark? Har vi solgt Trondheim uten at jeg har hørt et kvidder?! JEG PROTESTERER! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Uhm...jeg vet ikke helt hvordan danskene rotet seg inn der, sorry my bad, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå