mcgroven Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Capcom vil at du skal prøveskremmes med demoen til Resident Evil 5. Les mer Lenke til kommentar
rbr Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 sier ja takk til en PC demo av re5. men den finnes vel ikke enda. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Morsomt med enda en demo, spilt den andre til døde, så blir godt med noe nytt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Okei, det var drøyt. En eksklusiv demo? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 demoen er bra men savner grøsser delen som var en del av de 2 første spilla.......nå er det "bare" action det går i. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ser at Microsoft igjen har vært ute og viftet med sedler for å få la X360-eiere komme langt foran PS3-eiere i køen, fett! Syntes det er stilig at Microsoft casher ut og gjør sin maskin mer eksklusiv mens Sony går i underskudd på sin PS3. Sony får som fortjent i mine øyne! Andre demoen så langt I ÅR som jeg har fått en uke tidligere enn PS3-eiere. (skate 2 og denne) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, DRIT FETT! Jeg veit ikke helt hvem som har gått mest i underskudd av MS og Sony på spillavdelingen jeg Lenke til kommentar
KamikazeSanta Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 jeg spilte en demo av Resident Evil 5 for...noen par måneder siden trur jeg. Japan fikk demo av det for lenge siden. jeg syntes det var ganske underholdende, men jeg trur kanskje jeg skulle hatt litt mere og bli overbevist med da, men det er vel antaglivis bedre og spille med noen gode lag kamerater i co-op(friends som jeg spilte med hata spillet for de døde ) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg styrer unna, har aldri spilt en demo som stemmer med det ferdige spillet. Dette er helt klart en stortittel, men jeg lar det komme når det kommer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, DRIT FETT! Jeg veit ikke helt hvem som har gått mest i underskudd av MS og Sony på spillavdelingen jeg Ettersom Microsoft har rå til å slenge rundt med penger som de gjør så Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis man kobler det faktum att XBL koster penger og PSN ikke så syntes jeg att det ikke er rart att MS vifter med sjekkheftet slik att de som faktisk betaler en fee for å spille live også får andre goder som feks tidseklusive demoer. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 er faktisk det som er meninga men XBL. I love it ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis man kobler det faktum att XBL koster penger og PSN ikke så syntes jeg att det ikke er rart att MS vifter med sjekkheftet slik att de som faktisk betaler en fee for å spille live også får andre goder som feks tidseklusive demoer. Er disse demoene kun for gull? Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er jo bare til å laste ned den japanske demoen (som er på engelsk) og brenne den ut, så kan man spille demoen allerede nå. Ingenting ulovlig med det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Microsoft har sikret seg eksklusivitet på demoen i den første perioden. Eksklusiv demo. :!: Microsoft kjenner ingen grenser. Først visste jeg at jeg skulle ha dette, så leser jeg at kontrollsystemet er inspirert av selveste Gears of War 2. Da vet jeg at jeg skal ha dette enda mer. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ekslusive demoer er wasted money. De kunne heller brukt penger på gratis internett tjenester. Tenk på alle de stakkars studentene her i verden da. De har jo ikke peng til slikt Sikter til min bror som faktisk er den eneste jeg gidder å spille online med. For ellers er det sånn at hver gang jeg har lyst til å spille online så blir jeg møtt av pipe stemmer som sier fæle og ufyselige ting :/ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 ekslusive demoer er wasted money. De kunne heller brukt penger på gratis internett tjenester. Tenk på alle de stakkars studentene her i verden da. De har jo ikke peng til slikt Sikter til min bror som faktisk er den eneste jeg gidder å spille online med. For ellers er det sånn at hver gang jeg har lyst til å spille online så blir jeg møtt av pipe stemmer som sier fæle og ufyselige ting :/ Ja, 50 kroner i måneden er endel penger. Det er én øl mindre på byen det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg