Bendorama Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som aner hvor jeg får kjøpt mini usb i ene enden også går den ut i vanlig usb som er HU. Altså den skal brukes til bil spilleren min, men den har bare mini usb inn gang, også skal jeg bruke minnepenn til den, å da trenger jeg jo en hu usb i andre enden til å stappe inn minne pennen. Tak for svar. HøyBusk Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Vil se noe slikt ut som dette(om det kunne hjelpe): Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei, har du funnet den kabelen du trengte? Mulig denne her løser prb ditt? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Problemet er nok løst ja, spilleren var antagligvis av litt for bilig kvalitet for å si det slik, så den tok vist kvelden når det var kaldt ute, selv om bilen sto i garasjen.... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Problemet er nok løst ja, spilleren var antagligvis av litt for bilig kvalitet for å si det slik, så den tok vist kvelden når det var kaldt ute, selv om bilen sto i garasjen.... Chinesiske cd spillere med skjerm? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Riktig! var ikke et merke en gang, men lærte der at bilig cd-spiller, det skjer ikke! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Riktig! var ikke et merke en gang, men lærte der at bilig cd-spiller, det skjer ikke! Ja noen kan være av dårlig kvalitet spesiellt når de er ekstra billig, men det finnes også bra typer som ikke har et kjent merke... Uansett, hvis noen vet hvordan man løser mini usb problemet til trådstarter, kan noen svare på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå