dimdal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hei, Skal ta norsk, norsk muntlig samt norsk sidemål i vår som privatist, og har i den forbindelse et spørsmål angående leseliste. Det ligger egentlig et forslag på privatistkontoret mitt sin hjemmeside, men det har de klart å gjøre utilgjengelig. Kan noen forklare meg hvordan dette fungerer, og hva jeg må lese? Noen steder står det at jeg trenger norsk særemne, andre steder står det at det kun er for elever. Hvis noen har forslag til leselister så blir jeg også veldig fornøyd! //Marius Edit: Reform 94 altså. Endret 15. januar 2009 av dimdal Lenke til kommentar
nyhammek Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei! Har samme problemet, finner ikke ut av lese listene. Har du funnet noe svar på dette? :-) Mvh Katrine Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, Ja, jeg fikk en leseliste fra privatistkontoret som de hadde snekret sammen / tatt fra Sonans. Dette er for "Signatur"-bøkene. I tillegg må man spesifisere et særemne, noe som f.eks "Olav Dun og sagaen om Juvikfolket". Forstod det slik at du ikke må levere noe skritlig på dette, men du må antagelig ha et manus til fremføring av emnet. Hvis du vil kan jeg scanne inn leselisten min og sende den til deg. Send meg i så fall en PM. Marius Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hei, Ja, jeg fikk en leseliste fra privatistkontoret som de hadde snekret sammen / tatt fra Sonans. Dette er for "Signatur"-bøkene. I tillegg må man spesifisere et særemne, noe som f.eks "Olav Dun og sagaen om Juvikfolket". Forstod det slik at du ikke må levere noe skritlig på dette, men du må antagelig ha et manus til fremføring av emnet. Hvis du vil kan jeg scanne inn leselisten min og sende den til deg. Send meg i så fall en PM. Marius Jeg kunne tenkt meg at du hadde gjort det ihvertfall Marius Hvis du fortsatt har de da ^^ er jo en del år siden :-s Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg kunne tenkt meg at du hadde gjort det ihvertfall Marius Hvis du fortsatt har de da ^^ er jo en del år siden :-s Hehe, ja det er jo to år siden nå. Har nok dessverre ikke listen lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå