Storfjarp Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå husker jeg ikke helt hva det heter, menkeg lurer på om det heter trådløs mottaker. Uansett det er den lednigen du kobler i din PC med USB for å få koblet deg på WiFi ( med mindre du har trådløst nettverkskort, da ) Noen som vet om dette går an, eller MÅ det være den stygge dårlige klumpen til 700 kr? Takk for svar Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nei. Du kan betale en brøkdel av prisen og legge kabel. Eller du kan kjøpe en slik dings man setter i LAN porten på Xboxen (nettverkskabel) som så går til en trådlaus tingeling som du i fra før av har konfigurert i Windows/Mac/Linux (like enkelt som en ruter). Koster kanskje fra 300 kroner. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Gjøss tekniske begreper her altså, dinger og tingelinger.. x) Du kan trekke kabel, det er noe jeg anbefaler. Men som jeg har hørt før, jeg har en kabelfetisj x) Du kan også bruke en bærbar PC og sette bro mellom trådløs til router og ledning til Xboxen. Lenke til kommentar
Storfjarp Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Men bærbar pc er dyrere enn klumpen til over 700 kroner, da Men uansett takk for svar Jeg bruker kabel via stasjonær pc nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå