Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå blir jeg egentlig bare oppgitt her jeg sitter. Når jeg er på forumet med Internett Explorer opplever jeg at jeg blir utlogget, rett etter at jeg har blitt innlogget. Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Og når skal dette fikses? Til og med når jeg skriver tråder, så opplever jeg å bli utlogget i det jeg skal publisere det. Andre som merker dette og? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nå blir jeg egentlig bare oppgitt her jeg sitter. Når jeg er på forumet med Internett Explorer opplever jeg at jeg blir utlogget, rett etter at jeg har blitt innlogget. Dette har jeg opplevd mange, mange ganger. Og når skal dette fikses? Til og med når jeg skriver tråder, så opplever jeg å bli utlogget i det jeg skal publisere det. Andre som merker dette og? Det har ALDRI skjedd her, dvs. på flere år. Har du prøvd med annen nettleser? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aldri skjedd med meg. Bruker foresten IE her også. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg bruker egentlig Mozilla Firefox, men ettersom jeg nå er på jobb er det kun Internett Explorer her.. Og det liker jeg ikke!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Same shit med meg på Firefox her. Bruker ca 3 innlogginger hver gang jeg laster inn forumet igjen Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Bare nå etter at jeg laget denne tråden(1 time), så har jeg måttet logge meg inn igjen 4 ganger. /: Baaad Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sikker på at det ikke er en sikkerhetsfunksjon i IE som sletter all cache/mellomlagring med cookies/informasjonskapsler med gjevne mellomrom? Har du prøvd å endre på sikkerhetsnivået i IE? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Vet ikke..Hvordan gjør man det da? Kan jo være bare her da, siden disse maskinene på jobb er ganske så rare. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Kan det være at jobbmaskinen har en setting som automatisk clearer IE tempfiler, inklusive cookies, med jevne mellomrom? Jeg har ikke dette problemet på IE7. Edit: Skagen var raskere enn meg... Geir Endret 15. januar 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 har opplevd dette selv et par ganger med internet explorer/xp vmware maskinen, men alldri med firefox/vista. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Vet ikke..Hvordan gjør man det da? Jeg er ingen IE-ekspert, men mener det i Tools - Internet Options - Security. Her kan du endre det generelle sikkerhetsnivået for alle nettsider (ikke anbefalt), men du kan også legge til Diskusjon.no under "Trusted sites" og lage et spesialtilpasset sikkerhetsnivå kun for nettsider du har lagt i "Trusted sites". Endret 15. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Andre som merker dette og? Ja. Det skjer til stadighet. Er riktignok ikke så ille hvis man bruker Firefox. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette tror jeg har noe med deres nettlesers behandling av cookies å gjøre. Gå inn her og se om det ser ut til å fungere, vent 20 minutter og last siden på nytt 3-4 ganger i denne perioden for å teste. Om alt ser ut til å fungere som det skal; tenk tilbake og sørg for at du har logget inn på korrekt måte. Om du for eksempel logger inn med hurtiginnlogging, vil du ikke forbli innlogget over en lenger periode. Det vil du heller ikke bli om du glemmer å merke "Husk meg" på selve innloggingssiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg