Gå til innhold

Nvidia melder dårlige tall

Anbefalte innlegg

Han mente nok at uten nvidia er det ingen konkurranse = mindre press på ny teknologi = dårligere skjermkort.

nvidia vinner de fleste tester så skylder man på at driverene ikke er ferdig.

Trur ikke jeg har sett et atikort sluppet uten så dårlig driver at det nesten ikke kan testes.

De to siste linjene i ditt innlegg tror du vel ikke på selv engang. Får ikke håpe for nvidias skyld, at de har samme oppfatningen :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leit om de virkelig blir nødt å utsette krympingen til 40nm. Dette vil gjøre det ennå vanskeligere for dem å konkurere på pris/ytelse, noe som til syvende og sist betyr mindre press på konkurrenten(e)s (les: AMD) prising.

40nm blir ikke utsatt. Det er bare fud fra nettets største nVIDIA-hater, Charlie Demerjian fra The Inquirer.

Jeg tror kanskje det er du som er blendet av din forkjærlighet for intel og nvidia. Jeg ser gjerne at du begrunner personangrepet ditt.
Lenke til kommentar
Leit om de virkelig blir nødt å utsette krympingen til 40nm. Dette vil gjøre det ennå vanskeligere for dem å konkurere på pris/ytelse, noe som til syvende og sist betyr mindre press på konkurrenten(e)s (les: AMD) prising.

40nm blir ikke utsatt. Det er bare fud fra nettets største nVIDIA-hater, Charlie Demerjian fra The Inquirer.

Jeg tror kanskje det er du som er blendet av din forkjærlighet for intel og nvidia. Jeg ser gjerne at du begrunner personangrepet ditt.

Forkjærlighet for Intel? Har faktisk flere AMD CPU'er enn Intel CPU'er hjemme. Siste maskin jeg kjøpte meg hadde også AMD... Tror kanskje du skal ta det litt piano med dine personangrep.

Siden du insisterer kan jeg ta frem ett eksempel på the Inq sin nV-fud:

IT LOOKS LIKE Nvidia's run of bad luck is continuing. The latest word is that the GT200b is in for another respin, that would be the third. This means the 270 and 290 are effectively delayed until February, and the GX2 part is quite dead

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/0...90-deep-trouble

1. GT500b (55nm GT200) trengte kun en respin, ikke to eller tre som de insinuerer her...

2. Var klare i volum for kortprodusenter allerede i begynnelsen av desember.

3. GX2 (aka. GTX 295) var aldri kansellert.

4. Februar? 55nm GTX260 shippa i romjulen, GTX295 8. januar og GTX 285 nå idag...

Lenke til kommentar

Siden du insisterer kan jeg ta frem ett eksempel på the Inq sin nV-fud:

IT LOOKS LIKE Nvidia's run of bad luck is continuing. The latest word is that the GT200b is in for another respin, that would be the third. This means the 270 and 290 are effectively delayed until February, and the GX2 part is quite dead

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/0...90-deep-trouble

1. GT500b (55nm GT200) trengte kun en respin, ikke to eller tre som de insinuerer her...

2. Var klare i volum for kortprodusenter allerede i begynnelsen av desember.

3. GX2 (aka. GTX 295) var aldri kansellert.

4. Februar? 55nm GTX260 shippa i romjulen, GTX295 8. januar og GTX 285 nå idag...

Hm, det ser vitterlig ut som Charlie har et horn i siden til nvidia, de har en egen kategori på temaet på inq:

http://www.theinquirer.net/category/fricti...arlie-vs-nvidia

Nå stemmer ikke nummereringen din med Charlie sin, men jeg antar at du har kontroll med hva Charlie siktet til. Charlie får ofte tak i informasjon tidlig, gjerne spekulativ informasjon. Han smykker seg med at han er treffsikker, men det ligger i sakens natur at han bommer fra tid til annen. Nå har du fått en hel side med links til kontroversielle saker Charlie har skrevet om nvidia. Ser du et mønster i feilinformasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...