gammelkonto-brukesikke Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor bør jeg kjøpe den? Ser at vostok har den her: http://www.dahle-import.com/catalog/produc...products_id=440 2,6k for den.. Noen billigere? Kanskje kjøpe'n fra utlandet? Når kommer den med 32gb, og hva vil den koste? Takker for svar! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kommer ingen 32GB utgave. Skal du ha den ifra utlandet, ikke glem at du må legge til 25% moms, dyrere frakt, fortollingsavgift. Ser også at amerikansk pris ligger rundt 230-240$, do the math. Men du vil ikke vente til alle norske forhandlere har fått varen da? Vet at flere andre store nettbutikker fører cowon men har tydeligvis ikke fått inn s9 ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Jo da det kommer 32GB 24 USD = 1640 kr, 25% moms er ca 400, fortollingsavgift 200, pluss porto er 2400-2500. Sparer altså en hundrelapp eller tre motfot vostok sin pris med porto. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hørt noe om når 32gb-versjonen kommer? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Sjekket hjemmesiden til cowon, stod ingenting om 32GB der, bare 4/8/16 men mulig sidene der ikke er oppdatert ennå. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Sjekket hjemmesiden til cowon, stod ingenting om 32GB der, bare 4/8/16 men mulig sidene der ikke er oppdatert ennå. De har ikke kommet med noe offisiellt enda når det gjelder dato. Men jeg vil tro om 1-3 mnd fra nå. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har dere/får dere no case til S9'n, vostok? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har dere/får dere no case til S9'n, vostok? Vi får beskyttelsesetui i hardplast, skinnfutteral og en annen beskyttelse i skinn (usikker på hvordan den ser ut. Pure Guard). Har foreløpig dato 23.1 på de to første og 5.2 på den siste. Men de er langt fra bekreftet. Legger inn varene om ikke lenge. Eneste ekstrautstyr som har kommet er ac-adapter. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg skulle til å bestille spilleren i går, men siden var nede.... And it still is. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 http://www.dahle-import.com/catalog/index....cPath=86_87_106 Kan du legge ut bilder av det der? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 http://www.dahle-import.com/catalog/index....cPath=86_87_106 Kan du legge ut bilder av det der? Finnes ingen offisielle bilder enda (som jeg vet om). Men skal prøve å lagd noen selv i løpet av helgen. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Awesome. Skal bestille så snart jeg finner ut hva jeg skal ha av beskyttelsesgreier. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 http://www.dahle-import.com/catalog/index....cPath=86_87_106 Kan du legge ut bilder av det der? Finnes ingen offisielle bilder enda (som jeg vet om). Men skal prøve å lagd noen selv i løpet av helgen. Oppdatert med noen bilder. Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Bestilt og betalt! Send asap? (a) Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Henta spilleren for 10min siden.. So far very awesome. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde det ikke vært for at den er så sykt laggy, hadde jeg kjøpt meg den tvert! Hater Iphone(touch osv ) pga den bedritne lydkvaliteten den gir ut. Har hørt D2 som var utrolig skarp og bra! Hvis noen av dere får denne spilleren til å ikke være så laggy etter en oppdatering (firmware osv ) så vennligst si i fra asap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Noe nytt om 32 utgaven? 16 blit liksom så altfor lite Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis noen av dere får denne spilleren til å ikke være så laggy etter en oppdatering (firmware osv ) så vennligst si i fra asap Jeg fikk min i dag (8GB), den lagger ikke i menyer osv. Men merker at det er litt tungvint respons noen ganger, pluss at jeg erfarer med å slite å trykke på riktig ikon noen ganger. Da nevner jeg spesielt den lille menyknappen, den er litt vanskelig. Eller så synes jeg den funker prikkfritt. Oppdaterte til firmware v.2.09 i dag. Det å snu skjermen overgår IPod Touch til de grader, bare at man ikke kan gjøre det med hovedmenyen. Tror at jeg blir en fornøyd eier Lenke til kommentar
gammelkonto-brukesikke Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Eneste jeg ikke liker er det at skjermen snus automatisk, eller bedre: at man ikke kan skru av den funksjonen. Hver gang jeg tar spilleren opp av lomma, så må jeg "rette'n opp".. Ellers er den dritfet. Liker spesielt at jeg slipper å konvertere video.. Alt jeg har lasta over har funka fett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Eneste jeg ikke liker er det at skjermen snus automatisk, eller bedre: at man ikke kan skru av den funksjonen. Hver gang jeg tar spilleren opp av lomma, så må jeg "rette'n opp".. Det er bare å låse den, da skjer ikke dette hos meg... Kan bli litt komplisert med tanke på at volumknappen, og skifte-sang knappen er oppe mens låseknappen er nede. Edit: Eller er det slik at den tilter med en gang en låser den opp? Opplevde dette nettopp... Endret 17. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå