Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ingen 32GB utgave.

Skal du ha den ifra utlandet, ikke glem at du må legge til 25% moms, dyrere frakt, fortollingsavgift. Ser også at amerikansk pris ligger rundt 230-240$, do the math.

Men du vil ikke vente til alle norske forhandlere har fått varen da? Vet at flere andre store nettbutikker fører cowon men har tydeligvis ikke fått inn s9 ennå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jo da det kommer 32GB

24 USD = 1640 kr, 25% moms er ca 400, fortollingsavgift 200, pluss porto er 2400-2500. Sparer altså en hundrelapp eller tre motfot vostok sin pris med porto.

Lenke til kommentar
Har dere/får dere no case til S9'n, vostok?

Vi får beskyttelsesetui i hardplast, skinnfutteral og en annen beskyttelse i skinn (usikker på hvordan den ser ut. Pure Guard). Har foreløpig dato 23.1 på de to første og 5.2 på den siste. Men de er langt fra bekreftet.

Legger inn varene om ikke lenge.

Eneste ekstrautstyr som har kommet er ac-adapter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde det ikke vært for at den er så sykt laggy, hadde jeg kjøpt meg den tvert!

Hater Iphone(touch osv ) pga den bedritne lydkvaliteten den gir ut. Har hørt D2 som var utrolig skarp og bra!

Hvis noen av dere får denne spilleren til å ikke være så laggy etter en oppdatering (firmware osv ) så vennligst si i fra asap :D

Lenke til kommentar
Hvis noen av dere får denne spilleren til å ikke være så laggy etter en oppdatering (firmware osv ) så vennligst si i fra asap :D

Jeg fikk min i dag (8GB), den lagger ikke i menyer osv. Men merker at det er litt tungvint respons noen ganger, pluss at jeg erfarer med å slite å trykke på riktig ikon noen ganger. Da nevner jeg spesielt den lille menyknappen, den er litt vanskelig. Eller så synes jeg den funker prikkfritt.

Oppdaterte til firmware v.2.09 i dag. Det å snu skjermen overgår IPod Touch til de grader, bare at man ikke kan gjøre det med hovedmenyen. Tror at jeg blir en fornøyd eier :D

Lenke til kommentar
Eneste jeg ikke liker er det at skjermen snus automatisk, eller bedre: at man ikke kan skru av den funksjonen. Hver gang jeg tar spilleren opp av lomma, så må jeg "rette'n opp"..

Det er bare å låse den, da skjer ikke dette hos meg... :shrug:

Kan bli litt komplisert med tanke på at volumknappen, og skifte-sang knappen er oppe mens låseknappen er nede.

Edit:

Eller er det slik at den tilter med en gang en låser den opp? Opplevde dette nettopp...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...