Syar-2003 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Last ned Easus Partition Manager. Da kan du partisjonere alt du orker. Gratis, og uten å måtte formatere. EPM installeres og kjøres som et vanlig program. Bra at du er våken på alle disse programmene, men jeg er ganske sikker på at den biten med at den ikke ødelegger data er ganske feil. Skal ta sikkerhetskopi av min PC, så bruke programmet å se hvilke resultater jeg får. Sammenligne data fra sikkerhetskopien og PC etter partisjoneringen. Da vil jo svaret visse seg. Jeg ville ikke kastet bort tid på det hvis jeg var deg. Krympe primary partisjon i XP for plass til å opprette ny etterfølgende for multi-boot install med Easus PM funker helt fint. Har brukt denne Easus selv i tillegg til fast bruker av Paragons produkter (hvor vi har lisens) til samme operasjoner mange ganger . Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg ville ikke kastet bort tid på det hvis jeg var deg.Krympe primary partisjon i XP for plass til å opprette ny etterfølgende for multi-boot install med Easus PM funker helt fint. Har brukt denne Easus selv i tillegg til fast bruker av Paragons produkter (hvor vi har lisens) til samme operasjoner mange ganger . Javell, da fungerer det sikkert helt fint. Er ikke noe jeg hadde gjort uansett, med tanke på at det å skaffe en ekstra disk er en tryggere, enklere og bedre løsning. Og hvem trenger ikke ekstra plass?! Say you no, fellow chat companions? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå